Voetbalfan.

Hee,
Ik vroeg me af of der hier ook meisjes op girlscene zitten die net zo gek zijn van voetbal als ik.
Ik heb op voetbal gezeten, maar ik ben er vanaf gegaan omdat ik het niet zo leuk vind om zelf te doen. Ik kijk liever ;]
Ik ben voor PSV, maar ik volg dan ook echt alles. Niet alleen van PSV, maar ook de andere clubs, ik volg de meeste transfers enzovoort.
Ik vroeg me af of der nog meer meisjes zijn die voetbal zó te gek vinden?
Misschien dat we hier wat kunnen praten over voetbal ;]

Hier een klein overzichtje van mensen die hebben gereageerd & voor welke club ze zijn. ik heb iedereen maar 1 keer meegeteld natuurlijk ;]

psv; 6.
ajax; 11.
Rkc - 1
De Graafschap; 1
Sparta Rotterdam; 2
FC Twente; 2.
FC Groningen; 1
NEC; 1
NAC; 1
Galatasaray; 1.
Liverpool; 4.
Feyenoord; 2.
Roda JC; 1

Nee niet echt. Zelf spelen is wel grappig soms.
Maar voetbal kijken doe ik alleen met het WK. (Ik ben wel voor psv, maar daar heb ik mijn redenen voor.)

Tja, dat kan ook ;]

Ik ga gemiddeld zo’n 3x in de week naar RKC, nu wat meer omdat het open avond was en voorbereiding enzo.
Maar wel zo’n beetje heel m’n leven draait om RKC. :blush:

ik vind voetbal leuk :slightly_smiling_face:
mijn zusje zit er op, ik niet want ik durf niet in zo’n vreemd team te gaan xD maar ik voetbal wel eens met mijn zusje. en vorig jaar ook met mijn nu-ex haha.

ik ben ook voor PSV! ben naar wat wedstrijden geweest, en naar kampioensfeest etc. echt leuk :grinning:

ik zit op voetbal (:
hup ajaaaaaax

Ik ben gisteren naar de afscheidswedstrijd van Cocu geweest, binnekort gaan we ook naar een officiële wedstrijd. ;] & ik ben ook één keer naar het kampioensfeest geweest, dat was ff denken in 2007 volgens mij. Iniedergeval Çocu’s laatste jaar.

Mijn vriend is fan van voetbal, en kijkt het meestal ook, dus kijk het automatisch mee. Vind het wel leuk, maar heb niet echt een bepaalde groep waarvan ik fan ben, mijn vriend vind FC twente goed, en dan Manchester United.

Ik ben echt helemaal gek van voetbal! Ik ben ook voor PSV :wink: En ik volg alle (ook kleine) toernooien en zo. Ook volg ik Egyptisch voetbal (want mijn vader komt daar ook vandaan :wink:) Ik speel ook voetbal en mijn kamer hangt vol met Torres, Steven Gerrard, Eto’o enz. xD

Vet ;]

Upje ;]

Ik ben voor Galatasaray, één v.d. beste Turkse ploegen. Verder ben ik niet fanatiek, maar een tijdje geleden wel!

Van Galatasaray weet ik niet zó veel, waarom ben je dan niet meer zo fanatiek dan?

Aaaaaaaaaaajax! :villagepe

Toen hield ik me er echt mee bezig weet niet waarom precies maar had veel jongens in mijn omgeving die ook fanatiek waren. Dan houd je als meisje je ook bezig met voetbal… :stuck_out_tongue: En ze spelen niet meer zo goed als vroeger xD

GRAAFSCHAP SUPERBOEREN :headbang2

Ik ben NATUURLIJK ook voor PSV! Ben 2 keer naar een wedstrijd geweest, was echt super! De sfeer en alles! Volg vooral de Nederlandse competitie (niet altijd hoor) en soms Engelse. En natuurlijk soms Champions Leauge en UEFA. Bij het WK en EK mag je mij niet storen hoor… :grinning_face_with_smiling_eyes:

PSV :headbang2, de rest is gay…
oke dat moest even, gehehehe. Ik had vorig seizoen seizoens kaart voor psv, maar dit jaar helaas niet meer :’(. En van buitenlandsvoetbal is het vooral, Real Madrid & Chelsea dat ik wel volg & de italiaanse clubs + het nationaal team. Maarja dat komt doordat men stiefzus half italiaans is en dat volgt hahaha, maar Italië & Nederland :smiling_face_with_three_hearts:
Edit; Oja natuurlijk de ek’s & wk’s en de uefa & champions.
En het is altijd leuk hier thuis als PSV-Ajax of Ajax-Feyenoord of PSV-Feyenoord is mwuhauha. En al helemaal als PSV wint :grinning:

Zelf voetbal ik ook, dinsdag mag ik weer en binnekort begint eindelijk het seizoen weer. Ik ben ermee opgegroeit, heel men familie voetbalde alleen ik mocht het niet van men vader want hy vond dat niks voor meisjes, maaaar ondertussen heb ik hem zover dat ik nu uhm 5/6 jaar voetbal hehe. Al zitten er wel wat jaartjes tussen dat ik eruit heb gelegen door een blessure :pensive:

hahaha die uitspraak ga ik gebruiken tegen de ajakkes fans in de familie ^^

Ik ben ook helemaal gek van voetbal!
Als er een wedstrijd op tv is, kijk ik wel altijd. Behalve Nederlandse wedstrijden niet.
Ik ben vooral gek op clubs/elftal uit Engeland, Spanje, Brazilië, Portugal & Argentinië.
Egypte kan er ook wat van!
Ook volg ik alle wedstrijden van Iran, omdat het mn land is.

was elk jaar maar WK :headbang2