voetbal

heejj girls,

ik zit nu op turnen, maar wil er graag vanaf dus zoek een andere sport, nu zit ik te denken aan voetbal, alleen vroeg ik me af of het niet ruig is ,
dus als je op voetbal zit laat maar even een berichtje achter

Ik heb eerst ook op turnen gezeten en zit nu ook op voetbal :stuck_out_tongue: Maar ik vind alle sporten meestal wel leuk. Nou zo ruig is het niet hoor. Ja je hebt natuurlijk wel eens kans dat je een blauw plek krijgt ja, maar met turnen kan je toch ook van de balk afvallen ofzo.

idd, hoe oud was je toen je op voetbal ging, en zit je in een meidenteam

up

voetbal is volgensmij niet zo ruig; tenzij je zelf heel lomp gaat doen;)
Ikzelf zit onder Handbal en dat is wel een vrij harde sport met veel lichamelijk contact!!
,… dus als je dat niet wilt zou ik Handbal niet kiezen!
Maar voetbal is ookwel leuk toch?:stuck_out_tongue:

x

Voetbal is leuk, alleen zou het me niks lijken om echt op te zitten, zoals je dat noemt. Elke zaterdag voetballen, bijna nooit lekker uitslapen… :l

voor voetbal heb je echt een goede conditie nodig + doorzettingsvermogen
je moet ook bereid zijn om elke zaterdag of zondag vroeg op te staan

(ik volleybal)

nou ik was van turnen afgegaan toen ik 12 was, omdat we gingen verhuizen en toen ik 14 was ben ik op voetbal gegaan. Ja tuurlijk zit ik in een meidenteam :wink:

uit me zelf wordt ik vroeg wakker zaterdag meestal al half 7

Wij voetballen meestal rond een uur of 11 hoor. Dus zo vroeg hoef je dan helemaal niet op.

ik zit ook op voetbal maar et is niet echt ruig ofzo. naja. moet heerlyk zeggen het ligt eraan tegen wie je moet. als tegen meisjes moet die heel erg agressief zijn dan kan je wel is een stootje krijgen. maar meestal word er gelijk excuses aangeboden. {bij mij dan} maar je gaat er zowiezo mee om kunnen gaan met de tijd. dan weetje hoe je dat soort mensen moet hendelen!
en wat et vroeg opstaan betreft. dat is bijna bij elke sport als je een wedstrijd hebt, toch?

dat ruige word sterk overdreven, ik ben opzich een watje, maar niet bij voetbal. het is juist super sociaal en het is egt leuk!!! bij welke club en welk niveau ga je dan? misschien moet ik dan wel is tegen je voetballen!