Voetbal

Zijn er meisjes die voetballen hier?
Zoja; Hoelang en waar?
- Ik heb namelijk interesse :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik niet iig.

Upje voor je vraag :grinning:

Ik heb 13 jaar gevoetbald in een meidenteam. Nu ben ik gestopt omdat we bij een andere vereniging gingen voetballen (20 km verderop) en ik had geen zin om 2 keer in de week om 12 uur 's nachts thuis te komen.
De meiden zie ik trouwens nog wel wekelijks, we zijn al zo’n 8 jaar een hele hechte club vriendinnen.

Ik kan het je echt aanraden om te gaan voetballen, de cultuur en de sfeer op de vereniging vond ik echt fantastisch! Je doet er veel contacten op en het is leuk om als team ergens voor te gaan.
En last but not least, het is een prachtige sport!

Wow! Klinkt echt zo leuk :grin: 13 jaar is echt zo veel ö
Ik denk dat ik maar eens info. ga opzoeken & in de zomer begin ? (:

Jaa ik ben door me vader opgevoed en die voetbalde zelf al jaren op die vereniging. Een aantal van zijn vrienden daar hadden ook dochters die wilden voetballen, dus toen hebben ze een meisjes team opgericht. De eerste paar jaar hadden we nog geen tegenstanders en deden we alleen maar trainen en vanaf ons 10e ofzo gingen we competitie spelen.

Een hoop meiden uit ons team konden ook super goed voetballen. (ik kan het zelf redelijk haha, was nooit echt de uitblinker). Dus we zijn vaak kampioen geworden (in de kampioensfeestjes organiseren was ik dan wel weer heel goed haha :slightly_smiling_face: )

Meestal beginnen de trainingen augustus en begint de competitie in september, dus je hebt nog wel even de tijd om informatie te zoeken.

Wow klinkt echt leuk, een hele geschiedenis & Kampioen wow!
Nja, ik zoek voor een nieuwe hobby ik denk dat ik voor dansen & voetbal ga.
Haha, lekker meisjes én jongens -achtig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik wil ook kunnen voetballen, maar het is nu best wel te laat voor mij om nu nog op voetbal te gaan enzo dus dan kijk ik het maar van tv haha :slightly_smiling_face:.

Hoezo? Ben ook 15, zo laat is dat toch niet? :blush: Zag het op je profiel

Maar alsnog, heb niet zo’n goeie conditie en ik ben er gewoon slecht in haha dus ik blijf maar gewoon korfballen, dat is ook leuk :slightly_smiling_face: