Voetbal

Hee! Na de winterstop mag ik meedoen met het (oude) seizoen van voetbal, hebben jullie misschien nog tips kwa kopen van wat voor soort schoen, scheenbeschermer etc. of is het over het algemeen een beetje hetzelfde? En wat is echt een must dat je moet kopen? Ik hoorde van me vriendinnen dat een joggingsbroek met ritsen niet verkeerd zou zijn haha. Tips zijn welkom! Alvast bedankt x

Ik heb zelf de Copa Mundial van Adidas, dat zijn echt super goede schoenen. Ze kosten wel een paar tientjes meer dan de gemiddelde (plastic) schoen, maar dan heb je ook een goede kwaliteit en ze gaan veel langer mee.
Scheenbeschermers zijn er in allerlei soorten en zijn niet zo duur. Voor een prijs onder de 20 euro moet je ze wel kunnen krijgen. Voetbalkousen zijn er voor ongeveer 10 euro.
Verder zou ik een tenue kopen, dus een korte broek en een shirt met korte mouwen. Dat heb ik zelf altijd aan met trainen. Een trainingspak is misschien handig voor na de tijd, al heb ik het zelf nooit aan met trainen. Dat zit namelijk echt niet fijn, vind ik zelf :stuck_out_tongue:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt! :slightly_smiling_face:

Mag hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/het-algemene-voetballende-gsers-topic-245816.0.html