Haaj,
Ik zit al ff met iets, wat ik ook op me andere school had. Ik heb soms het gevoel dat school echt een wedstrijd is ofzo, en dan bedoel ik niet qua hoge cijfers halen maar qua sociale gedoe. Ik heb altijd het gevoel dat ik de leukste, grappigste, vrolijkste moet zijn enzo anders blijf je alleen achter. Bijvoorbeeld met gym moet je dus soms iets doen met ze tweeen maar de meeste roepen dan meteen: met jou?! maar als ik niet altijd zorg dat ik de leukste enzo ben dan blijf je dus alleen achter of dan kom je alleen te zitten… Hebben meerdere mensen dit gevoel?
Ik zit nu altijd naast een meisje in me klas waar ik vooral mee omga. Maar sinds kort ging opeens een ander meisje waar ik ook mee omga een keer naast haar zitten met een les, en nu opeens zitten hun altijd naast elkaar met die les en zit ik alleen… :s Vind ik een beetje raar van ze, en laatst zei dat meisje ook van: weer naast jou zoals altijd met deze les? Ik dacht echt wtf ik zat daar altijd en nu moet ik alleen zitten… Zal ik er nu ook over praten met hun dat ik het een beetje raar vind of zal ik gewoon een keer zeggen van nu naast jou? En ik heb ook veel clusteruren dus met zoveel lesuren zit ik al niet bij hun. Klinkt miss beetje kinderachtig allemaal, maarja wou het ff kwijt x)