voelt ie wat voor me?

Hee ik ben nog een beetje nieuw hier maar lees vaak al de verhaaltjes hier.

Ik ben nu 2,5 maand aan t daten met een jongen, noem hem even H. Ken hem al vijf of zes jaar van de middelbare school. (We zijn nu 17 en 19)
We hebben al eerder gedate maar toen was t allemaal nog niet zo serieus, hij wilde toen geen relatie en zo. Is nu een jaar geleden. Maar nu daten we dus weer! (Samen lunchen, sinterklaascadeautjes kopen, samen koken, boodschappen doen) uiteindelijk zijn we ook met elkaar naar bed geweest. Na zes dates! Hij had het ook niet echt verwacht zei hij! Daarna bracht hij me door de regen naar een vriendinnetje, heel lief. Hij wilde nog even langs een vriend om iets te “vragen”. Deze vriend is een van de weinigen met een relatie in zijn vriendengroep. Vrijdag waren we weer samen. Eerst thee gedronken en toen weer met elkaar naar bed geweest. Hij plaagt me altijd, dus ik deed alsof ik dat niet leuk vond, als een grapje. En toen zei hij: doe ik alleen omdat ik weet dat je er tegen kan. Daarna hand in hand gelopen door de straten en samen gegeten. Ik vroeg: doe je dit alleen voor seks of niet? Toen zei hij: nee anders was deze afspraak er toch niet!
Maar nu komt het: hij gaat morgen weg… Voor 4 maanden. Zou hem vandaag misschien nog zien maar ging toch niet lukken. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ben best wel verdrietig en kan ergens wel begrijpen dat het nu niet echt gaat werken… Hij zei wel: het komt wel goed joh! Die vrijdag toen we elkaar nog zagen. Maar ja… Ik weet het gewoon niet… Hij durft bijvoorbeeld niet bij mij thuis te komen en heb vrijdag zijn moeder gezien, en hij zei: ik ga effe m’n wijffie bij de bus afzetten (deze grapjes maken we altijd met elkaar) en toen vroeg zij: is het je vriendin dan? Toen zei hij nee. Dus. Ja jeetje, wat denken jullie?

X

Het klinkt wel heel serieus. Ik zou zeker gewoon contact houden in de 4 maanden dat hij weg is, en je kunt hem vragen wat hij vindt, van jou en jullie band. Een relatie kan ook, en soms juist, op afstand erg groeien.

Ja… Misschien wel ja. Maar ik dacht: op zon reis heb je t ook gewoon heel druk en zo… Dan kan ok het juist ook verpesten met m’n onzekerheid of zo? Super bedankt voor je reactie X