Voelt hij wel iets of niet?

Hee,
Ik heb echt een probleem ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik vind een jongen al heel lang leuk, we zijn best wel goede vrienden.
Ik heb hem verteld dat ik hem leuk vind, hij antwoorde dat hij mij niet leuk vond.
Hij zit bij me in de klas, en praten wel veel. Maar hij praat op een hele andere manier tegen mij dan tegen andere meisjes. Hij doet echt super lief tegen mij.
En soms lijkt het als of hij een onderwerp begind om alleen maar tegen mij te kunnen praten. Ik zie dat hij naar mij kijkt in de lessen en zo.
Terwijl hij zegt dat hij me niet leuk vind.

Maar het kan ook zo zijn dat hij me wel leuk vind, maar dat zelf niet wil, maar dat het wel zo is ofzo?!
Want hij is nog al een type die alleen op DE populaire en hele knappe meisjes valt.
En onder ‘‘heel knap en populair’’ zit ik niet.

Ik weet niet meer wat hij wilt, de ene keer doet hij zoo overdreven lief en de andere keer doet hij heel droog en kort af.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, weten jullie misschien iets?;$

xxxxxxx

Zoals jij het beschrijft lijkt het wel of hij je leuk vindt,
kan je niet aan een vriendin vragen of ze erop wil letten?
Dan weet je tenminste dat het niet aan jou ligt =P

Het kan inderdaad zijn dat hij het niet toe wil geven, sommige mensen geven dat gewoon niet zo snel toe (ik ook niet). Probeer er eens een beetje op in te gaan, zelf ook een klein beetje meer aandacht aan hem geven en kijken hoe hij reageert!
Succes =D

Maar als hij er niet op reageert, ook niet opdringen…

Jaa, mijn vriendin ging er ook op letten.
En zij zag het dus ook.

En dankje voor je tip, zal het ff proberen(A)

Ik zou me er niet teveel op blindstaren, dat hij zich gedraagt alsof hij je wel leuk vindt. Als hij nu eenmaal valt voor de populaire types en zegt dat hij je niet leuk vindt, denk ik dat dit weinig kans tot slagen heeft.

Ja je hebt ook wel gelijk.
Maar het is ook zo moeilijk over hem heen te komen,
vooral omdat hij ook in mijn klas zit en hem dus elkedag zie.
En omdat het lijkt of hij me leuk vind, denk ik steeds van;
Misschien heb ik toch een kanss?;$

xx

Ja, dat gevoel ken ik. In principe geraak je er enkel vanaf als je hem niet meer ziet…
En omdat die jongen weet dat jij hem leuk vindt, is het voor hem misschien een ego-boost om je een beetje aan het lijntje te houden (ik spreek uit ervaring)

Jaa, kloptt
Daar had ik nog niet eens echt aan gedachtt.

Dankjewell!(L)