Voelen jullie je soms ook zo ... klote?

Hebben jullie dat ook, soms dat je je egt kut voelt? Gewoon niet dat je je dag niet hebt, maar dat je je week niet hebt ofzo…
Ik bedoel, ik heb een bril, en ik vind dat egt kut! Veel mensen vinden je lelijk ofzo ( WAAR SLAAT DAT OP!!! ) en daar kan ik egt niet tegen… Depressief word je er gewoon van, en dan heb je een kutdag, of een kutweek natuurlijk…

meer mensen last van ?

uhja ,

en volgens my zijn hier al topics over…

't Is niet egt, maar echt.

Jep, maar ik heb geen bril

Nu komen er ook al depressieven hier naartoe

Owh, dat had ik ook! Vorig jaar iig. Gelukkig is dat niet meer zo.

Maar ik voelde me inderdaad niet 1 dag slecht ofzo; nee, bij mij duurde het weken. Daarom spijbelde ik superveel (ben daarom blijven zitten), en ging ik nooit naar buiten. Ik voelde me zoooooo ongelooflijk slecht,onzeker en ongelukkig.

Gelukkig is dat over.

Ja, dat heeft iedereen toch wel eens xD

Ja klopt!
Ik voel me serieus al 4 maanden zo ofzo.
ik weet ook niet wat ik er aan moet doen
Voel me altijd misselijk, niet lekker, depri, sagarijnig, wil niets meer doen met mijn vriendinnen, kan niet goed slapen 's nachts, ben wel heeeel moe.
Iemand tips??

wtff?

puberteit

Ja, soms word ik ook schijtziek van alles.

Ja, vooral in de winter.
Een winterdipje noemen ze dat ook wel.
Hoewel die wel heel erg is bij mij soms.

JA! daar had ik vandaag dus last van.

ik heb weleens soms als ik bijvoorbeeld aan m’n moeder denk en al de ruzie die we hebben, of als ik denk van of m’n leven misschien leuker was als m’n ouders nog bij elkaar waren enzo dat ik dan zo’n leeg gevoel van binnen krijg. maar soms sta ik weleens op met zo’n kutgevoel ja.
p.s ik ben niet depressief. MIJN LEVEN IS !&()$(*%^*@& AWESOME!

Hmm ja heel herkenbaar. Dit had ik ook een tijdje. Het rare was dat het ik me echt zo naar voelde zonder aanwijsbare reden? Iets wat dus alleen in mijn achterhoofd zat. Gelukkig is het bij mij ook over

Dat was altijd al zo :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik voel me ook vaak depri maar dat komt omdat ik behoefte heb aan een vriend :’)

verder ben ik wel gelukkig hoor.

O en @ de topicstarter. ik denk niet dat je ongelukkig omdat je een bril draagt. tenminste dat lijkt me sterk :confused:

Ik vind brillen altijd wel leuk staan! Iedereen is weleens depri xD