Voel niks meer tijdens seks

In het begin voelde ik alles veel beter, maar het is al best eventjes dat tijdens de penetratie ik gewoon niks meer er van voel. Dus dan wil ik ook weer zo snel mogelijk op houden, want het voelt gewoon als niks. Niet onprettig, maar niks…

Hebben jullie dit ook wel eens, en weten jullie waar dit aan kan liggen?

Wow maar bedoel je dat je hem ook niet in je voelt en hem ook niet voelt bewegen, of bedoel je dat je geen goede gevoelens meer hebt maar het neutraal voelt.

Ja, ik voel hem wel zachtjes, maar het geeft nergens een prettig gevoel zeg maar, inderdaad dat het gewoon neutraal blijft.

Terwijl we precies hetzelfde doen als eerst.

Hoevaak heb je al seks met hem gehad als ik vragen mag?

Maar je hebt nog net zo veel gevoelens voor hem als eerst? Want je geniet er namelijk niet echt van als je niks meer voor hem voelt :stuck_out_tongue:

Misschien eens een ander standje proberen?

Je bekkenbodemspieren trainen en gebruiken tijdens seks & andere standjes proberen

Van standjes wisselen inderdaad, bij het ene standje voel je meer dan bij het andere.

dat kan kloppen dat je niet zoveel voelt, want in de baarmoederhals zitten geen zenuwuiteinden ofwel die zitten er wel maar niet zoveel. dus je voelt minder. Wat dus kan helpen is dat je vriend (of jijzelf) de clitoris stimuleert of op andere manieren zorgt voor lichamelijke prikkels.

Hier heb ik ook last van! :frowning_face: Als hij in me zit voel ik er bijna niks van… hij kan doen wat ie wilt en een ander standje werkt ook niet. Jammer want ik zou graag samen klaarkomen! Ik heb nu zoiets van, als hij klaarkomt is het goed. dan heb ik me plicht weer gedaan haha ;p Ik probeer nu af en toe met een dildo de "juiste’ plek te vinden, maar het is me nog niet gelukt… :flushed: