voel me zwaar kut nu

kom ff heel lang lul verhaal maar dr was zn jongen echt zn typje weetjewel zn echt heeeele erge mooiboy en dn zon popiejopie die echt iedereen kan krijgen ens en toen ineens ging hij zegmaar naar mij toe hij stuurde vn die berichtjes naar mij ens en k kreeeg hm op msn en hij deed echt heel leuk en we praten heel veel en het begon echt een beetje te lijke of we iets hadde en zn vriend en vriendin vn mij zeide allemaal dat hij mij leuk vond en hij deed serieus ook echt zoo! hij had trouwns ook allemaal dingen beloofd ens maarja ik ging dus op vakantie en ik wou echt neit wantja ik wou gewoon blijven ens wnt kzou ooknog afspreke en ik zei dk hm bestwel ging misse en hij zei dat hij mij ook bestwel ging missen en of ik de 29ste (zaterdag) naar iets kwam dat ik hm weer zag maar na vakantie nu dus dooet hij ineen sheel anders … hij doet nogwel aardig ens alleen ik meot altijd het gespr beginnen nu en ik moet zorgen dat het gespr doorgaat en al die dingen gewoon niet hetzelfde en soms reageert hij ook echt heel laat ens en ja gewoon soms je het gevoel laten geven alsof tie je irritnt vind maar nu heeft tie (L) in zn naam staan en daarvoor had hij ook op zn pf (soort hyves) love wins every time ens gezet en ik dacht al zoiets maar ik denk echt en ik weet het bijna zeker dat hij iemand anders leuk vind ofs maar ik vond hm echt heel leuk en ik voel me zooo zwaar kut nu,mijn vriendinnen zeide ookal vn ja begin niet met hem omdat hij zn typje was maar ik wil hm echt niet kwijt en eigk ook heleemaal neit vergeten ik voel me echt kut! sorry voor dit domme wanhopige verhaal alleen het moet dr echt ff uit

wow wat typ je irritant :cowboy_hat_face:
maarre ik denk dat je blij moet zijn dat je niks met m hebt
die verliefdheid gaat wel over
en zo iemand heb je toch niks aan!

Oh asjeblieft! Zijn leestekens teveel gevraagd ?

ik snap geen ene reet van dit verhaal. Leer typen met komma’s en punten.

player.
Als hij echt zo’n mooiboy is etc.
Dan gaat der toch wel een belletje rinkelen. :tipping_hand_man:

ik kan het verhaal niet eens volgen, als je het nou eens opnieuw typt met leestekens snapt iedereen er veel meer van.

sorry voor de leestekens ens… maarja ik typte gewoon aan 1x door zondr draan te denken. maar idd tis wel zo ja , k zal hm maar gewoon proberen te vergete

Ik denk dat hij je niet waard is.

ik denk dat je leestekens moet gaan gebruiken :pensive:

Zo, nu is het overzichtelijk en kan je normale reacties krijgen op je verhaal ipv dat gezeik heel de tijd. :wink:

dat verhaal hierboven is veelduidelijker. ontopic; vergeten

Praat met hem.

Je zegt het zelf al. Hij stapt van het ene naar het andere meisje, gewoon waar die zin in heeft… zo zie ik hem dan. Laat hem gaan.

1. vergeet hem
  2. begin zelf nooit meer een gesprek beginnen laat hem beginnen als hij je echt leuk vind dan begint hij het gesprek
  3. player

Let go… en leer Nederlands. <_<
Faddicted bedankt voor de vertaling.

=O ik heb net hetzelfde aan de hand, omg. Ook anders doen toen ik terug kwam van vakantie !!
alleen die van mij heeft niemand anders ontmoet ( denk ik)
ik voel me dus ook kut.

Dit hele lange verhaal bestaat dus uit 4 zinnen…

Maarja, ik snap wat je bedoelt! Misschien is het een idee om gewoon tegen hem te zeggen wat je voor hem voelt. Wees ook eerlijk over dat je niet op vakantie wilt gaan omdat je hem wilt blijven zien! Als hij jou écht leuk vindt, zal hij dat best begrijpen.