voel me zo'n outcast ):

heej!
ik heb een probleem waar ik al best lang mee zit,
ik voel me op school altijd zo’n outcast, alsof ik er zo maar wat bijloop. mij klasgroep is zo verdeeld in kliekjes
heb vandaag echt een kutdag gehad, eerst vernederd in een volle klas door de leraar wiskunde, dan was er een meisje van mijn klas die op het bord schreef, A. (jongen uit mijn klas) en E. (ik) vossen in de bossen! op zich niet zo een ramp, maar ze bedoelde het echt om mij te beledigen, puur om me uit te lachen, alsof ik een loser ben en ze die jongen wou zeggen, van kijk eens wat voor iets jij nog kan krijgen!
tijdens het voorlaatste lesuur ben ik in huilen uitgebarsten toen we bezig waren met een test, heb ik dus ook veknald
heeft nog iemand het gevoel altijd alleen te zijn?
soms zie ik meisjes met geweldige vriendinnen en ze zien het niet eens,
ze moesten eens weten hoeveel geluk ze hebben

sorry als ik wat zeurderig overkom maar ik wou het eventjes kwijt
wil het niet laten lijken of mijn hele leven shit is (want dat is niet zo ;P)
:’)

Als er zoveel kliekjes zijn, probeer je dan ‘aan te sluiten’ bij een kliekje waardoor je niet wordt ‘gepest’?
Het is vast heus niet zo dat ze geen nieuwe vriendinnen in hun kliekje willen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik weet precies hoe je je voelt!
In mijn klas heb je ook allemaal groepjes en ik hoor bij niemand… het ene groepje is een club met 8 beste vriendinnen… god wat zou ik wel niet doen voor 8 beste vriendinnen…
Naja, ik leef in ieder geval met je mee! Veel sterkte!

tnx (:
probeer ik ook en soms gaat dat goed maar ik blijf me alleen voelen :thinking:

bedankt (:

Dat heb ik dus ook! Ik verlang er zo naar om ook wat meer vriendinnen te hebben en dan zie je rondom je zoveel meisjes die het wel hebben en het als vanzelfsprekend beschouwen.
Ik snap hoe je je voelt, ik val ook overal buiten in de klas. Daarom voel ik mij ook meteen superzenuwachtig als een leraar over groepswerk begint bv.
Ik zou moeten proberen om toch wat meer te praten in de klas maar dat is zo moeilijk. Voor de rest weet ik ook niet echt tips voor jou ofzo…

Ja, ik heb best veeel vrienden enzo, maaar in groepjes werken, dan heeft iedereen opeens al een groepje. :frowning_face:

das best wel kut
maar mijn vriendinnen haten elkaar zowat en dan roepen ze kutopmerkingen door de klas heen en dan sta ik er weer lekker middenin, dan voel ik me soms ook zo erg alleen

auwtch…

Het is mss moeilijk maar probeer met iedereen vriend te worden.
Richt je niet tot 1 persoon waarmee je vriendin wil zijn maar met iedereen. Als je vriendin wegvalt heb je niemand meer.

En als ze je uitlachen moet je de bal weerkaatsen en iets zeggen waar ze niet tegenop kunnen. Laat je vooral nie doen, en nee, negeren werkt niet altijd.

Bv. Als ze zeggen dat je loopt te vossen zeg lekker dat jij tenminste sjans hebt om te kunnen vossen!

Succes alvast!

hehe toepasselijke username

Je moet jezelf niet gaan opstellen als ‘‘ik ben een outcast ze vinden me toch stom en laten me nooit toe tot hun vriendenkringetjes’’ dat zien mensen aan je, probeer zo spontaan mogelijk op te stellen ook al is dat vreselijk moeilijk in de positie waarin jij je nu bevind. Maar je moet het echt proberen zo komen die kinderen er ook achter wat voor leuk meisje jij eigenlijk wel niet ben.
Ik heb ook zo’n periode als jou gehad, en voelde me precies hetzelfde en ik dacht ‘‘stomme kinderen hier wil ik niet eens bevriend mee worden’’ maar later ben ik toch met ze gaan praten en bleken het super leuke mensen te zijn. Ze hebben ook nog een keer tegen mij gezegd ‘‘toen wij jou voor het eerst zagen waren we beetje bang van je, je keek namelijk altijd zo boos en chago enzo maar eigenlijk ben je een super vrolijk meisje’’ (dit had ik zelf totaal niet door dat ik altijd zo keek). Je straalt altijd uit hoe je je van binnen voelt ook al weet je dat zelf niet.
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, succes verder!