voel me zo zwaar kut...alsjeblieft help!

Ik heb al eerder hier een soort van zelfde topic over geopend,
Het gaat over een Italiaanse jongen die ik deze vakantie heb ontmoet, ik vind hem echt leuk en mis hem heel erg!
Ook al kende ik hem niet lang, had ik wel het gevoel dat we bij elkaar hoorde.
Ik heb dus een paar keer met heb gebeld en ook gesmst & gemsnt, maar nu krijg ik soms niks meer terug.
Er kan natuurlijk wel wat mis zijn dat hij het niet ontvangt maar toch, ik mis hem zo!
Ik denk alleen maar aan wat ik allemaal met hem zou kunnen gaan doen enzo.
Ik word er echt helemaal gek van , maar ook hartstikke chagrijnig, mijn ouders vragen ook steeds of er wat is ofzo, maar ze begrijpen het toch niet.
Mijn vriendinnen die begrijpen het ook al niet, die denken van : het gaat toch wel weer over, maar dat is niét zo!
Als ik buiten huis ben, doe ik me altijd vrolijk voor enzo, maar dat is gewoon allemaal fake, ik ga van binnen echt kapot.
Ik denk er al lang over na om volgend jaar naar Italië te gaan en om daar mn school veder af te maken.
Ik worstel nu gewoon heel erg met mezelf, ik snap niet meer wat ik moet doen, dus heeft iemand misschien tips voor me?
En niet van : vergeet hem, want ik probeer hem nu al 2 maanden te vergeten, maar het lukt gewoon niet, het enige wat ik wil is bij hem zijn!
Alsjeblieft, help.
groetjes Iris xx

Punt en hoofdletters zijn fijn.

Dit is niet te lezen bedoel ik daarmee

Italianen zijn zware players, je hebt gewoon een crush, vergeet hem, dat doet hij ook met jou. Kan wat bot klinken maar is gewoon de waarheid, get over it en zoek n ander.

mja ge kunt u niet anders voor doen dan ge u voelt… maar probeer ook een beetje redelijk te zijn tegenover uw ouders en vriendinnen… het is ook niet leuk voor hun als jij de hele tijd chagrijnig bent om een jongen…
en ja over die jongen…
als hij u ook leuk vind dan had hij waarschijnlijk al lang contact gezocht…dus volgens mij is hij gewoon een player… ik zou het laten gaan… ook al is het niet makkelijk(tell me about it…)

Schrijf je in voor ‘all you need is love’ en maak je verhaal wat dramatischer :’)

Vergeet hem, hoe moeilijk dat ook klinkt. Doe leuke dingen met je vriendinnen, zet het van je af

Je kan je toch ook wel bij jezelf bedenken dat dat helemaal niet werkt…

@lisaanepaan, hoe bedoel je , wat wat niet werkt…?

en ja sorry dat het beetje kut is geschreven…
maar over dat player gedrag, daar heb ik ook over nagedacht enzo…maar toen ik met hem belde en ook toen ik met hem was &zo was ie totaal niet ‘playerig’ echt totaal niet … dus ik kan met het zo lastig voorstellen…

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb in Griekenland een hele leuke jongen ontmoet, die ik nu ook op msn heb enzo. Elke avond als hij niet online is, voel ik me kut. Terwijl de mensen om me heen steeds vragen: “en, hoe gaat het nou met jou en hem?”, gebeurt er niet veel meer. Ik weet niet, misschien is het wel iets wat je moeilijk kunt ontlopen, ook jij niet. Kijk, natuurlijk vind je hem leuk (ik vind die van mij ook geweldig), maar erg praktisch is het niet en de kans dat een relatie echt gaat slagen is heel klein… En van een langeafstandsrelatie wordt je meestal ongelukkiger dan gelukkig… Maar als je wil praten erover ofzo, laat het maar weten. (:

Wat ben jij kort door de bocht zeg. Echt niet alle Itilianen zijn players. En bovendien is een ander zoeken ook niet echt een optie als je iemand leuk vind, nietwaar?

het is bekend dat italianen het meeste vreemdgaan… pas nog onderzoek naar gedaan. maar ieder op zichzelf natuurlijk, zullen vast ook trouwe bij zitten :slightly_smiling_face:

Ik weet hoe je je voelt, ik had hetzelfde. ik zou niet weten hoe ik je kan helpen, zelf was ik ook zo van ; ja wat moet ik nu doen. iig, veel sterkte!
liefs

Italiaanse jongens zijn toch van die versierders? Denk dta ie het leuk vond dat je er was in de vakantie… maar ga niet lopen hopen dat ie je net zo mist en een jaar gaat lopen verlangen naar je. Probeer jezelf te dwingen niet aan hem te denken en dat t bijna onmogelijk is.

sterkte ermee!

hee dankje voor de reacties…maar kijk ik weet ook wel dat italianen bekent staan als players…maar zo deed en leek hij me dus echt totaal niet…hij was gewoon zo lief aan de telefoon als ik met hem belde…en nu heb ik al zo lang niks meer van hem gehoord…en ik mis hem zo erg…ik ben echt nog nooit ZO verliefd geweest!:S …
weten jullie het misschien wat het betekent als je iemand belt, hij gaat dan heel lang over, en dan komt er zo te staan; geen gehoor (en hoor je een paar piepjes) dus er wordt niet opgenomen, maar je krijgt ook geen voicemail ofzo :S heel vaag…
alsjeblieft geef meer reacties … :frowning_face: :slightly_smiling_face:

kus

reactiessss, alsjeblieffttt!!:frowning:

Maar meisje hoe wil je ooit een relatie hebben met een jongen uit Italië? Wanneer zie je hem dan? In vakanties ofzo? =l

Dat slaat werkelijk helemaal nergens op. Triestheid ten top! :face_vomiting:

ze gaan wel het meeste vreemd, laat staan als hij je 1 jaar niet ziet !
sorry maar wat wil je doen ? je weet niet goed wat er afspeelt daar, hoe het daar is, wat hij denkt, mijlhoge telefoonrekening, en 1 x per jaar elkaar zien, is écht ;echt niet voldoende en leuk.

en je vind vast wel iemand hier , of in belgie ofzo, die leuker is, want dan zien jullie elkaar vaker en kunnen jullie dus meer leuke momenten samen delen! En echt , vorig jaar ha dik ook 2 echt leuke jongens ontmoet op vakantie 1 op vakantie italiaans/frans waarmee ik binnen 3 dagen alles heb gedaan :pensive: echt TOTAAL niks voor mij., maar hij was wel lekker ! en een griek , die me mee uit eten nam, en 1 zoen mee gegeeld . Die vond ik echt leuk en zo vaak aan gedacht… maar half jaar daarna kreeg ik met mn beste vriend (nu helaas ex) die ik nóg weer leuker vind/vond dan die andere !

…wat ik zou willen doen (niet me voor gek verklaren ofzo !) ik wil heel graag : in december met fam. naar milaan (en dan hem paar x zien) … in de voorjaarsvakantie 2 weken naar milaan (hem zien!) en een italiaanse cursus doen…dan in de meivakantie er weer heen miss. en volgend jaar een jaar naar italie (bij een gastgezin … en dan me school daar doen.) het klinkt allmeal WOW maar echt ik heb er zo lang over nagedacht … en ik wil het zo zo zo graag! (niet alleen om hem, italie spreekt me ook heel erg aan en ik wil er al zo lang graag heen …! )natuurlijk moet ik nog helemaal uitzoeken hoe en wat en alles, maar dit is echt wat ik heel graag wil.
en dan zou ik natuurlijk wel een relatie met hem kunnen hebben :slightly_smiling_face:

ciaoxxx

reactieeeeeess… !