Voel me zo schuldig...

Een vriendin is STAPEL op een jongen
ze praat er al weken over, en ze wou dat ik hem zou ontmoeten e.ik moest zo beetje meekijken of hij signalen gaf.

dat is dus gebeurd alleen … Hij had m’n nummer gevraagd.
En ik dacht en zei ook tege vriendin :
Vast om te polsen wat jij van hem denkt.

Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.Hij flirt echt met me ( en ik ga er niet op in) en ik ga zijn smsjes negeren maar ik voel me ongelofelijk schuldig tegenover mijn vriendin!
Ik zei eerst tegen haar dan maar : hij wilt jou echt wel, hij wil gewoon iets te weten komen. Terwijl ik het al lang door had dat hij haar ni wou.
Ze gaat vanavond het hem vertellen over haar gevoelens.
en ik zei dan , ok…Maar het smsje dat ik daarnet kreeg was wel beetje flirterig…

En ik weet gewoon zeker dat ze gekwetst zal zijn straks en wat moet ik nu doen? Ik heb het gevoel dat ik dit heb veroorzaakt…

Jij kan er niks aan doen dat hij niets voor haar voelt. Het beste is denk ik indd hem negeren en er gewoon voor haar zijn als hij haar (evnt. misschien ook wel niet?) afwijst.

Bel je vriendin op en lees die smsjes voor, en vertel haar de waarheid over die jongen. Zeg dat je het heel erg voor haar vind en dat je er niks aan kan doen.

Het is echt jouw schuld niet hoor :slightly_smiling_face:

jaa heb haar die berichtjes voorgelezen en ze is heel verdrietig dus.
maar misschien is het ook beter dat ik het haar vertel en dat ze het hem niet zegt dan dat zij strax zo’n schok krijgt èn mij niet meer vertrouwt…

beter!

Zíj wou dat jij hem ontmoette en híj flirt met jou. Niet jou schuld, toch ?