Voel me zo onzeker over kleine borsten + kont, help aub

[i]Hier kom ik hoor, t meest onzekere meisje op deze wereld,
Elke vriendin van mij heeft cup c, kom ik aan met me zielige a 75, en ik heb ookal niet echt een dikke kont ofzo…
En dan trek ik bijv. een legging aan en dan hoor je die jongens roepen; HAHAHAHAHA ze heeft niet eens een reet waarom trekt ze dan leggings aan, en dan heb ik bijv. ook een soort hempje aan en dan zeggen ze; HAHAHAHA daar komt onze kont en tietloze chick aan. En ik voel me altijd zo kut hierover…
Kunnen jullie alsjeblieft helpen? Alvast bedankt.

Liefs,
Shannan.[/i]

Edit mod: titel moet duidelijk zijn

Stel je niet aan joh, elke puber denkt zo. Als je door de puberteit heen bent verdwijnt dat probleem vanzelf; dan ga je je bezighouden met échte problemen. Als mensen kut tegen je doen moet je gewoon niet met ze omgaan, zo simpel is het.

Leuke jongens vooral, hopelijk vooral je vrienden?

Uhm ja, zelfs mensen waar ik niet mee omga maken dat soort klote opmerkingen, en nee ik stel me niet aan maar je zou is in mn schoenen moeten staan, dan zou je ook hopeloos net zoals ik dit topic openen, en ik voel me echt heel kut hierover omdat zelfs vriendinnen dit soort klote opmerkingen maken…

schoolmelk, Amehoela jij bent best wel opgefokt zeg. Ik kan me goed voorstellen dat ze daar onzeker over is hoor, dat zijn veel meiden. Was ik ook. Net zoals dat je onzeker kan zijn als je bijv. wel curves hebt. Maar meid, dat komt inderdaad vanzelf en het is niets om je druk om te maken. Die gemene reacties zijn hartstikke flauw en moet je niet naar luisteren, ook al is dat soms best moeilijk. Jij weet beter!

Bij jou groeit het misschien wat langzamer dan bij de rest! Negeer die jongens, dat zijn gewoon een stel sukkels.

En als je je zekerder wil voelen kun je misschien kleding aan die bij je figuur past?

En als jij dat bent op je foto dan ben je zeker een heel heel mooi meisje!

En ik ben ook onzeker over mn boobs maarja, meisjes struggles

1285737949503 topics.

Haha ja, dat ben ik ja, thanks das sweet van je. Tsja ik doe ook best wel veel kleding aan die bij me figuur past, en ook best wel van deze trends gewoon weet je wel, maar dan zitten dr toch een paar van die gasten tussen die die opmerkingen maken, en het is gewoon heel hinderlijk omdat ik me dan toch weer de hele dag klote voel…

Dankjewel meid ! Lief van je !

Ja daar heb je gelijk in maar die opmerkingen zijn gewoon zo hinderlijk, ze zijn zo kinderachtig eigenlijk moet ik dr niet naar luisteren maar toch doe ik t altijd … ;s

Ik snap wel dat dat echt niet leuk is om te horen, maar ik zou het gewoon negeren of iets gevats terug zeggen. Als je een keer een goeie opmerking terug maakt naar zo iemand dan denkt ie de volgende keer waarschijnlijk wel twee keer na voor die iets zegt. En iedereen is onzeker in de pubertijd (wat ben ik blij dat ik eruit ben:P), ook die jongens die dat zeggen. Als je tevreden bent met jezelf ga je echt geen anderen voor gek zetten!

Je gelooft het niet hé? Niet beschuldigend, maar ik heb het gevoel dat het niks uitmaakt als ik zeg hoe mooi je bent. 75A is helemaal geen slechte maat, je hebt borsten en ze passen bij je omvang. Ik heb zelf 70D en ik verlang echt terug naar de A :slightly_smiling_face: . Trek je niks aan van die klojo’s, ze zijn zelf zo onzeker als de pest. Roep maar eens terug dat hij dat jongetje is met het mierenlulletje, zul je zien hoe die dat vind. Niet gelijk wraak gaan nemen, maar om eens te latne voelen hoe dat voelt kan best eens goed zijn. En met je vriendinnen zou ik er eerlijk over praten en ik weet zeker dat als het goede vriendinnen zijn ze rekening met je houden en vertellen dat je prachtig bent zoals je bent. houd je taai!

Jadankjee

Ik denk dat jij me dag hebt gemaakt ! echt sweet van je,

push upp kan helpen

Ah je bent 13! Toen droeg ik nog geen eens een bh, en nu ben ik 16 en draag ik 75B, het komt wel (:

Jaa eigenlijk heb jullie wel gelijk ja…

Pfff, laatste tijd worden we veelste snel volwassen …

Naja misschien zijn ze dit schooljaar wel veranderd…