Heee,
Ik voel me echt verschrikkelijk stom, en wil graag mijn verhaal even van me afschrijven…
Ik had een jongen toegevoegd via facebook, hij accepteerde m’n verzoek, en toen gingen we wat praten. Het leek me echt een leuke jongen. Toen later gingen we allebei tegelijk stappen naar dezelfde discotheek. Echt een hele leuke avond gehad, en hij vroeg me die nacht of ik wat met hem zou willen. (Hij heeft nooit gezegt dat ie mij wel of niet leuk vind, of iets liefs). Behalve van zulke dingen dat ik een mooie kont had enzo, en hij vroeg meteen al of ik met hem mee naar huis wou voor seks.
Ik ben niet van relatie’s , dus ik zei dat ik er even over na moest denken. Heb ik redelijk snel gedaan, en de volgende dag tegen hem gezegt dat ik het wel rustig wou opbouwen en het wou proberen. Toen heeft ie me ongeveer 2 weken gewoon negeert. Toen begon ik weer een gesprek, reageert ie heel erg dom. Heb ik hem serieus gevraagd waarom die dan over een relatie begon zegt ie: nja je kon niet echt goed zoenen.
Ik ben echt boos op hem nu. Hij heeft ook wel meerdere probleempjes geloof ik, die ik nog niet helemaal weet. (Maar denk dan aan verslavingszorg, drugsgebruik, veel alcoholgebruik etc). Ik voel me zo ongelooflijk stom…
Reacties of iets zijn welkom! x