Voel me nu echt stom

Heee,

Ik voel me echt verschrikkelijk stom, en wil graag mijn verhaal even van me afschrijven…
Ik had een jongen toegevoegd via facebook, hij accepteerde m’n verzoek, en toen gingen we wat praten. Het leek me echt een leuke jongen. Toen later gingen we allebei tegelijk stappen naar dezelfde discotheek. Echt een hele leuke avond gehad, en hij vroeg me die nacht of ik wat met hem zou willen. (Hij heeft nooit gezegt dat ie mij wel of niet leuk vind, of iets liefs). Behalve van zulke dingen dat ik een mooie kont had enzo, en hij vroeg meteen al of ik met hem mee naar huis wou voor seks.

Ik ben niet van relatie’s , dus ik zei dat ik er even over na moest denken. Heb ik redelijk snel gedaan, en de volgende dag tegen hem gezegt dat ik het wel rustig wou opbouwen en het wou proberen. Toen heeft ie me ongeveer 2 weken gewoon negeert. Toen begon ik weer een gesprek, reageert ie heel erg dom. Heb ik hem serieus gevraagd waarom die dan over een relatie begon zegt ie: nja je kon niet echt goed zoenen.

Ik ben echt boos op hem nu. Hij heeft ook wel meerdere probleempjes geloof ik, die ik nog niet helemaal weet. (Maar denk dan aan verslavingszorg, drugsgebruik, veel alcoholgebruik etc). Ik voel me zo ongelooflijk stom…

Reacties of iets zijn welkom! x

Ik denk dat hij inderdaad gewoon gepikeerd was dat je geen ‘easy catch’ was. Jij moet je dan ook echt niet stom voelen, al snap ik wel dat je je kut voelt na zo’n behandeling. Maar die jongen moet je maar gewoon lekker laten gaan, hij kllinkt als een lul.

Ja hij is ook zeker een lul… Makkelijk ben ik niet nee haha , gelukkig maar :bowing_man:

Hij wilde je alleen voor de seks. In ieder geval zo lijkt het want hij vraagt meteen of je met hem mee gaat, maar als je nee zegt om erover te denken negeert hij je voor 2 weken. Dat betekend dat hij sowieso hele andere plannen had. Ik vind goed dat je nee zegt, want als je een relatie met iemand op gaat bouwen moet dat niet meteen op seks slaan. (vind ik)

Ik vind je eerder juist verstandig dat je op je gevoel bent afgegaan en nee hebt gezegd, zeker neit stom.

Dankjewel iedereen! :slightly_smiling_face: Gister appte hij me doodleuk of ik wou ‘chillen’. Nou, nee gezegt natuurlijk. Hij bekijkt het nu maar, zoekt maar een ander meisje :wink:

Ik denk juist dat je je heel goed mag voelen ipv stom. Je hebt helemaal goed gehandeld en hij is hier de loser (:

Wees blij dat je niet met hem mee naar huis gegaan bent en ik zou hem niet meer je aandacht geven want als ik het zo hoor is hij dat gewoon niet waard

Ik denk dat je hem gewoon ‘beledigd’ hebt en dan hij jou daarom ook onderuit probeert te halen. Als ik jou was zou ik je er niks van aan trekken (: