voel me niet veilig meer op m'n pc...

Ik weet niet waar dit topic precies thuis hoort maar ik plaats hem wel hier;P
Maar ik voel me niet meer veilig op mn pc en nergens meer
en waarom? ik krijg van verschillende sites mailtjes, dat ik mijn wachtwoord opnieuw heb opgevraagd en dat er geprobeerd is in te loggen…
en dit doe ik niet:S het ip adres staat er ook bij, het zijn 2 verschillende ip’s die allebei beginnen met 123.53

Ik vind t echt irritant en raar dat iemand dat doet, en blijkbaar kent diegene mij ook
ik ben nu overal ww aan het veranderen maar heb nu gewoon het gevoel alsof diegene me nu kan zien typen etc xD ja ik ben gestoord…

weet iemand iets meer over ip adressen?? of waarom ze allebij met dezelfde nummers beginnen?
kan ik erachter komen wie dit doet?
ik wil echt niet gehackt worden enzo.

Er is inderdaad wel een programma waarmee je kan zien wat iemand typt, maar ik weet niet wat het is, ik heb er alleen een keer over gelezen.

Als ze met dezelfde nummers beginnen zijn ze toch in de buurt van elkaar? En volgens mij is er op internet zo’n site waar je een ip adres kan invoeren en dan geeft hij de plek aan waar die computer ect staat.

Klopt. heeft mijn vriend ook gehad. Maar die heeft volgens mij zijn hele pc leeggegooid en naar begininstellingen teruggezet geloof ik.

Als je bang bent dat je een keylogger(programma waardoor een ander kan zien wat jij invoert) hebt, zou ik al je belangrijke bestanden even opslaan op een losse schijf, en je computer helemaal leeggooien en opnieuw installeren. Veel virusscans missen die dingen.

Dat is best eng,

ik zou eerst aan je ouders advies vragen.
Dan zie je wel verder, of natuurlijk gaan googlen, zo kom je best veel te weten namelijk.

Uiteindelijk misschien politie??

http://www.mijn-ip.net/ip_adres_zoeken.asp

heb ook van die keylogger gehoord:P
dankjewel voor de reacties:D ik heb bijna overal mn wachtwoord veranderd
en ik denk dat ik misschien maar mn computer ga resetten ofzo:O
ff die site uittesten :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik heb dat ip adres op google ingetypt en volgens sites komt dat ip adres uit china xD
raar:P

al deze site uitgeprobeerd http://www.mijn-ip.net/ip_adres_zoeken.asp?

Er is laatst ook geprobeerd in te loggen op mijn facebook vanuit Bangkok :S
HAHA

Dat ipp adres is denk ik gewoon gestolen.