Voel me niet goed

Hey, ik ben een meisjes ik ben een best lang meisje… wat ik niet fijnn vind ik werdt er mee gepest had een vriendd ik praate 6 maanden met hem toen die me zag heeftie een smoeje bedacht en hij wauw me nietmeer sinds die voel ik me zo onzeker voel me niet meer lekker in me vel heb geen zelf vertrouwen meer…

Hoelang ben je dan?

Ik weet wel dat het allemaal niets is om je voor te schamen. Lang of kort, het gaat er uiteindelijk om wie jij vanbinnen bent. Als jouw lengte een afknapper is geweest voor jouw ex, dan verdien jij sowieso beter!

Ik ben 1,82 en ik voel zo onzeker er van weeet niet meer wat ik moet doen

Accepteer hoe je eruit ziet. Wat ga je de rest van je leven doen dan? op je Knieën rondlopen in de hoop dat mensen je leuker gaan vinden?

Helaas kunnen ze je pesten om de STOMSTE reden, maar dat betekend niet dat ze ook gelijk hebben. Durf te wedden dat er wel iemand jaloers was omdat je al zo lang bent en niet graag wil rondlopen als een kleine dwerg in vergelijking met jou.

Ivm relaties: Als een jongen geïntimideerd is over jouw lengte, laat ie een mooie kans schieten. Da’s goed ook want dan verspil je je tijd niet aan mensen die op zoiets oppervlakkig kijken en meteen weigeren.

Kin omhoog, Borst vooruit en laat die lange benen maar voorbij paraderen wanneer ze weer iets zeggen tegen je :wink:

Er zit helaas niks anders op dan jezelf te accepteren. En als een jongen je niet hoeft vanwege je lengte, verdient hij je niet. Daarnaast gaan heel veel jongens je nog inhalen qua lengte, dus maak je daar geen zorgen over!

Je hebtt gelijk moet gewoon zelfverzekerd zijnn ik hou echt van jou dankjewell xx

Je hebt gelijk er zijn sws wel anderen jongens die me willen vast wel jij ook echt dankje welll hou van jouu​:heart::heart::sob:

Hoe oud ben je?