Voel me niet fijn

Ik zal het kort houden, maar ik voel me de laatste tijd zo rot, op mijn stage heb ik super veel stress, nu thuis weer ruzie met mn moeder en ik zie het gewoon allemaal niet meer zo zitten.
Ik zie overal tegenop; tegen elke afspraak, zoals bijvoorbeeld autolessen kan ik al tegenop zien.
Straks moet ik naar mijn stage waar ze superveel van mij verwachten, en ik moet ook nog tegen ze zeggen dat ik vanavond niet meega met het personeelsuitje. Ik ben er veel te laat mee en ik zie er nu al tegen hun reacties op.
Ik hoop dat dit gevoel echt snel voorbij gaat. Ik zit telkens met mijn gevoel half tegen het janken aan (klinkt heel vaag dit).
Herkenbaar bij jou of heb je tips? Reageer als je wil…

Klinkt een beetje als faalangst? Rot voor je, kan er verder niet veel over zeggen. Beschouw dit maar als een up!

misschien een beetje overspannen, dat alles gewoon eventjes te veel is op dit moment…

Heel erg herkenbaar. Als ik jou was zou ik even rustig aan doen de komende tijd, en vooral over je gevoelens praten.

Klinkt niet vaag, ik herken het gevoel :slightly_smiling_face:. Misschien is het inderdaad allemaal even te veel nu. Kun je misschien afleiding zoeken, gezellig wat doen met vriendinnen of zo? En kun je er ook met vriendinnen over praten? Probeer ook de ruzie met je moeder op te lossen (tenzij het een hele erge ruzie is, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen), ik denk dat je je dan al een stuk beter voelt. Doe je best op je stage, blijf aardig en bedenk: straks ben je er weer van af! Het is niet het einde van de wereld, probeer een beetje om jezelf te lachen (oké dat klinkt stom): over een paar jaar heb je echt geen last meer van de kleine dingetjes waar je nu mee zit, dus heeft het zin om er nu heel erg mee te zitten? Sterkte!

Ik herken het inderdaad… HEt is dan gewoon allemaal eventjes te veel, maar dan
moet je gewoon alles wat je dwarszit of oplossen of aan iemand vertellen zodat
die last dan in ieder geval van je schouders valt… dan ga je je meestal wel een
beetje beter voelen…

Bedankt voor de lieve reacties, ik heb nu lekker weekend en vanavond naar een vriendin, kga het zeker rustig aan doen!! Maar ik moet nog zoveel doen voor stage, school enzo en dat stresst me zo erg… Meer reacties? Het doet me wel goed:)

Ik ken het gevoel.
Mensen verwachten dan dingen van je, waarvan jij denkt dat je ze niet kunt?

Ga er over praten. Met een vriendin of wat dan ook. En met je begeleider op stage.

herkenbaar maar achteraf valt het altijd wel mee, je moet gwn denken van het is zo als het is en hun reacties veranderen er toch niks aan

Je verwoord dat dikgedrukte echt precies goed. Daarbij komt ook nog dat ze denken dat ik die dingen kan, terwijl ik niet zo overtuigd ben of ik dat wel kan. (Wat een zin)