Voel me genaaid door ex

Oké, ik heb dus een ex. Ik was eigenlijk nooit verliefd op hem, maar ik was jong en naief en genoot van de aandacht, dus werd het mijn vriendje. Niet goed, ik weet het, daarom heb ik het ook uitgemaakt. Ik sprak hem daarna eigenlijk nooit meer.
Maar toen smste hij me en gingen we op msn weer een keertje praten. Dus hij vroeg aan mij hoe het met de jongens ging, ik was gewoon eerlijk en zei dat er niet echt wat was. Maar ik vroeg natuurlijk wel hetzelfde terug aan hem. Begon hij over een of ander meisje,d at hij al een paar weken met haar aan het daten was, maar hij wist niet echt hoe serieus het was. Naja uiteindelijk bleek dat een vriendin van me dat meisje kende, dus zij had aan haar gevraagd wat ze van mijn ex vond… Bleek dat ze nooit met hem had gedate en hem 1x had gesproken :slightly_smiling_face: Hij had dat dus gewoon verzonnen. Naja, dat vond ik nog niet zo erg, hij probeerde me gewoon jaloers te maken denk ik :slightly_smiling_face:
Maargoed, toen sprak ik laatst wat klasgenoten van hem, en die hadden het over zíjn ex, dus het meisje vóór mij zegmaar. Die heette Lois, daar had hij het wel eens over, dat hij alleen maar wat met haar had voor de sex enzo, en dat hij door haar is ontmaagd. Wat zijn klasgenoten zeiden, is dat Lois helemaal nooit heeft bestaan. Toen hij wat met haar had, stond ze niet in zijn telefoon, ze heeft geen hyves, niemand heeft een foto van haar gezien of haar in het echt gezien. En het ging precies uit met haar toen hij mij ontmoette.
Ik voel me nu zó genaaid. Hij heeft gewoon iemand verzonnen… Ik had het trouwens uitgemaakt omdat hij had verzonnen dat een goede vriendin van mij flirt-smsjes naar hem stuurde (op haar factuur van T-mobile stond dat ze hem nooit had gesmst)…
Echt, bah. Ik kom hem nooit meer tegen en ik wil ook niet op msn ofzo aan hem vragen WAT DE FUCK ER MIS IS MET HEM, want ik weet dat hij dan niet gaat reageren (deed hij ook toen ik hem confronteerde met z’n verzonnen date-meisje).
Wat vinden jullie: moet ik hem een beetje gaan stalken om hem ermee te confronteren of moet ik het gewoon zo laten? Dat laatste vind ik wel moeilijk, omdat ik me zooo genaaid voel…

Ik zou het gewoon zo laten. Hij vind het alleen maar leuk als je hem weer aandacht geeft.
Als hij zo sneu wil zijn om allerlei verhalen te verzinnen, dan laat je hem toch lekker? Laat die kerel z’n eigen sop gaar koken.

Hoezo voel jij je genaaid? Omdat hij iemand heeft verzonnen? Jij nam toch gewoon met hem voor de aandacht? Dat is ook genaaid!

Omg, verzinnen van een ex die niet eens bestaat… Wat een enge kerel. Wees blij dat je hem nooit meer spreekt (’:

Ja, maar ik deed dat niet bewust… Bovendien ben ik er ook wel eerlijk over geweest tegen hem. Hij liegt in mn gezicht en weigert dat toe te geven!

@ iedereen: Ja, ik zou het inderdaad gewoon moeten laten, maar da’s moeilijk joh! Ik ben zo iemand die opstaat voor haar eigen rechten enzo, youknow, ik háát het als dingen oneerlijk zijn, dat vind ik zo frustrerend! Dit topic komt waarschijnlijk gewoon alleen maar voort uit frustratie, sorry daarvoor