Voel me de laatste tijd z贸 rot

Meestal hou ik dit voor mezelf, maar ik voel me de laatste maanden zo rot dat ik het gewoon even van me af moet schrijven :flushed:

Tot 2 maanden geleden had ik een super lieve vriend, maar we hadden best vaak ruzie. Uiteindelijk heeft hij het dus uitgemaakt. Na 2 maanden hebben we nog steeds wel gevoelens voor elkaar. Hoe erg ik hem ook haat, ik kan hem maar niet vergeten. Hij heeft ondertussen wel een vriendin (wat hij niet tegen mij durft te zeggen als ik er naar vraag :anguished:? ), maar hij zegt dat ie nog wel gevoelens voor me heeft.

Dit schooljaar ben ik naar een nieuwe school gegaan, waar ik mezelf helemaal niet op mn gemak voel. Ik heb nu wel veel minder reistijd, maar ik vind de mensen raar en de klas te groot. Ik beland weer in mn oude ritme dat ik geen zelfvertrouwen meer heb en maar stil in een hoekje ga zitten en ja en amen ga zeggen. Zo ben ik op mn vorige school totaal niet geweest, waar ik me dus wel heel erg goed voelde. Maar door de reistijd kon ik dat niet aan.

Met m鈥檔 hondje gaat het ook slecht. Hij heeft al tijden last van een huiduitslag. We zitten nu 3 weken aan de homeopathie. Hiervoor ben ik al naar de dierenarts geweest en daar kreeg hij een desinfecterende shampoo, antibioticum en prednisonzalf mee. En het wil maar niet over gaan :frowning_face: . Het arme ding word gek van de jeuk.

Ik zie het even allemaal niet meer zitten. Heb het idee dat al mn dromen in duigen zijn gevallen鈥
Sorry voor dit zeurderige verhaal, maar ik m贸est het gewoon even van me af typen鈥

Vervelend dat al die dingen tegelijkertijd komen.

Dat van je exvriendje kan je maar het beste van je af proberen te zetten. Als je daar teveel over gaat piekeren enzo, ga je jezelf alleen maar slechter voelen en dat is natuurlijk niet te bedoeling.

Misschien moet je op je nieuwe school nog even wennen? Ik weet niet in welke klas je zit?
En probeer gewoon goed kennis te maken met klasgenootjes en zo er toch een leuke tijd van te maken!

En wat zielig trouwens voor je hondje! Hoe komt het van die huiduitslag?
Hoelang zou het volgens de dokter duren voor het wat beter gaat met je hondje?

Vervelend. Soms kun je door een aantal dingen bij elkaar echt even helemaal instorten.

Zoals 0209 al zei; ik denk ook dat je dat van je ex beter van je af kunt zetten. Misschien dat je er later, als je je beter voelt, nog op terug kan komen, maar voor nu is het misschien wel fijn om je daar in ieder geval geen zorgen om te hoeven maken.

Dat van je school is ook echt niet leuk. Zijn er niet een paar mensen waar je goed mee op kan schieten? Misschien kun je contact zoeken met een paar klasgenootjes?

En succes met je hondje! Ik hoop dat het snel over gaat. En ik hoop dat jij je snel beter voelt:)!

En hoe gaat het nu met je?