voel me alleen op school-

School…huiswerk…leren…school…huiswerk…huiswerk…HUISWERK!! :hammer:

Ik haat school als een idioot. Op de één of andere manier zie ik telkens weer tegen school op. Ik hang zegmaar de loner uit in de klas. Ik ben stil in de les, omdat ik ADD heb. Ik probeer op te letten, maar niemand begrijpt hoe erg het is om geen concentratie te hebben met altijd een vol hoofd.

Ik weet niet maar ik voel me echt heel erg alleen en ik heb het in de brugklas al verpest met twee vriendinnen en het lijkt alsof niemand me mag. Want iedereen heeft al zijn beste vriendinnen, en ik niet. Dus als ik ergens bij ga staan dan heeft het geen nut, want ik word al weer snel vergeten.

Ik wil ook niet naar een andere klas of school, omdat dat het nog erger zal maken…

iemand tips?? :bored:

Ik denk dat niet zo vervelend en kinderachtig zijn je best wel gaat helpen :upside_down_face:

^Wat een flauwe reactie.

Wat rot dat je je niet fijn voelt op school. Huiswerk is iets wat er nou eenmaal bijhoort, maar je hoort je wel op je gemak te voelen op school.

Is er iemand (bijvoorbeeld je moeder) waar je mee kunt praten hierover? En krijg je hulp bij je ADD?

^ ze heeft een ander topic geopend met de vraag of je pink ook kleiner is dan je ringvinger. Dus tja…serieus hoeven we het niet te nemen.

:dancing_women:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/ik-heb-een-vraagje…xd-404092.0.html :’)

Dat hoeft toch niet gelijk te betekenen dat ze het niet echt moeilijk heeft op school :’)?

TBND idd, je hebt gelijk. M’n zusje heeft ook ADD en ik begrijp best dat het dan erg vervelend kan zijn op school! Maar ze zit nog op de basisschool, dus dat is nog anders. Ik heb geen tips, sorry. Maar trek je niks aan van die flauwe opmerkingen. Kom op zeg…

Ik krijg pillen voor de ADD, die zijn twee weken geleden wat opgehoogd. Ja, met mijn moeder probeer ik te praten maar vaak heeft ze het heel druk thuis, dat ze er niet meer op terug komt.

Dankje voor de reactie :wink:

Je hoeft niet nog eens te zeiken, want deze topic neem ik serieus…

niet boos bedoelt

Ik hoop dat je zusje er niet al te veel last van zal krijgen<3
dankje :flushed:

Ik hoop het ook
Geen dank hoor!

Wat fijn dat je medicatie hebt, hopelijk biedt dit je al wat meer rust in je hoofd. Wat alleen een nadeel kan zijn van die medicatie, is dat je je er ongelukkig van kan gaan voelen. Iets wat niet echt ideaal is als je al zo opziet tegen, in dit geval, school.

Heb je bij de diagnose ADD geen begeleiding gehad voor de rest? Dat kan anders wel eens handig zijn, een begeleider kan je misschien wat meer helpen op bijvoorbeeld sociaal gebied.

Probeer het er nog eens met je moeder over te helpen. Het is zo zonde als je steeds opziet tegen school, je brengt er namelijk zoveel tijd door! :sob::muscle:

Echt? is dat een bijwerking van de pillen? :flushed:

Ik heb in groep zeven begeleiding gehad, nu niet. Ik zat er over na te denken maar ik weer niet zo zeker allemaal… :bored:

Ja ik denk dat ik vanavond ga kijken of ze het niet al te druk heeft want dan ga ik met haar praten

dankje wel dat je er ook over na denkt<3 dat is echt heel lief

Jep, je ongelukkig voelen kan helaas een bijwerking zijn van deze pillen! Misschien is het een idee om die begeleiding dan weer op te pakken? Het is altijd fijn als iemand je een beetje kan helpen.

Wat goed dat je vanavond probeert met je moeder te praten, het is sowieso al fijn om even je hart te kunnen luchten!

Graag gedaan hoor, ik weet hoe moeilijk (en vooral frustrerend) het kan zijn :slightly_smiling_face:.

Nou vind je het heel gek dat je niet serieus wordt genomen door je overmatig smiley gebruik en overdreven titels?

Verder heel vervelend allemaal je kan misschien toch proberen bij andere meiden te gaan zitten of vriendinnen te maken buiten school bij een sportvereniging oid.

Ik snap dat je er zo naar kijk. Ik gebruik veel smileys omdat ik problemen had via whatsapp dat mijn berichten verkeerd overkomen. Ik gebruik dus smileys omdat het bij sommige mensen dan iets beter overkomt. Mijn titels zijn overdreven, ik geef je gelijk:) het is toch beter dan: Ik heb add en ik ben vriendloos en haat school

maar wel bedankt voor je tip ik zal kijken of ik weer meer contact met anderen mensen kan krijgen en misschien minder smileys ga gebruiken

Ik weet hoe je je voelt, school is letterlijk hel. Dit schooljaar is al bijna voorbij, probeer het nu nog vol te houden en in de volgende klas moet je proberen vrienden ofs te maken.