Voel jij je wel eens eenzaam?

Misschien een rare vraag maar ik heb best veel hele lieve vriendinnen, leuke familie, genoeg aandacht van jongens maar ik voel me soms zó eenzaam.
Hebben jullie dat ook wel eens?

Nee, ik heb een kat.

Heel soms.

Jaa vooral 's avonds als ik in bed lig.
Niet dat ik dan sex wil, maar youknow?

Nee, eigenlijk niet.

Ja, alleen maar eigenlijk!
… mijn vriendinnen zijn wel oké maar gaan altijd zeuren en worden boos op mij als ik met iemand een tijdje meer optrek dan met hun, en aangezien ik anti-ruzie ben en dat dus echt niet wil vind ik het moeilijk om echte vriendschap op te bouwen. Klinkt raar I know, maar het is nu eenmaal zo. Ik heb wel een goede vriendin waar ik de meeste lol mee beleef maar niet echt wat tegen kan vertellen, over jongens ofso.
en thuis is iedereen altijd chaggerijnig en als ik vrolijk ben dan krijg ik de wind van voren.
Niet bepaald van maarja.
That’s life!

Ja, ik ook wel, soms,
bijvoorbeeld in de pauze, dan sta ik daar met m’n vriendinnen, maar zij zijn heel erg meisjes-meisjes-giebbelachtig, en daar heb ik dan geen zin in, dus dan sta ik er eigenlijk maar bij en zeg niks :’)

Vaak, alsof de helft van me ergens ligt.

:pensive:

jaa, ik voel me ook alleen maar alleen,
ik heb wel vriendinen maar die doen nooit wat leuk na schooltijd, een zusje ofso heb ik niet al zou ik die zoo graag willen hebben en me moeder is altijd bezig met huis, voor de rest heb ik geen familie hieer, en pakistanse mensen zijn altijd afstandelijk,
dusjah ik voel me egt vaak eenzaam

same here xD

omg ik klink nu heel zielig:$

jaa regelmatig.

gisternog.

Het is trouwens bewezen dat huisdieren helpen tegen eenzaamheid :3

Je hoeft toch ook niet per se met Pakistanse(?) mensen om te gaan…

Ik heb 2 katten die me elke ochtend toeschreeuwen (ja echt ze miauwen alsof ze iedereen moment dood kunne gaan) als ik uit bed kom en als ik weer thuis kom ook , dus al zou ik eenzaam willen zijn het lukt niet xD

nee dat doe ik ook niet…
maar soms is het wel fijn dat je met je eigen volk segma dingen kan doen, praten over sommige dingen snapjee

‘segma’? Ik hoop niet dat je een ander woord bedoeld?

hahah nee is gewoon zeg maar:P

maar wat bedoel jij dan?:stuck_out_tongue:

altijd.