Ik studeer op dit moment voeding en dietetiek in nijmegen, derde jaar,
als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen!
Je hoeft helemaal niet perse een gezond persoon te zijn, wel zie je dat je toch vaak net iets gezonder gaat leven omdat je je iets meer bewust bent van alles. Als ik met vriendinnen van de opleiding ben is het vaak juist chocoladetaart! We weten hoe het moet, maar dit betekent niet dat we dat ook echt altijd doen. Er zijn weinig mensen echt extreem gezond, wel zijn de jongens vaak fitguys en je hebt ook wat fitgirls rondlopen.
Ik wil persoonlijk ook niet echt de diëtistenkant op, maar wil wel de opleiding afmaken. Als je nu al zo zeker weet dat je dat niet wil, zou ik niet aan deze opleiding beginnen, ook al heb ik er zelf erg veel van geleerd.
Ik volg op dit moment vakken van de opleiding Food & Business, dat is meer voeding in het bedrijfsleven. Ik heb nu spijt dat ik deze opleiding niet meteen ben gaan doen, ik zou als tip geven om daar is te gaan kijken! Deze opleiding wordt wel alleen in Nijmegen aangeboden.
De opleiding voeding en dietetiek is wel echt gericht op het worden van een dietist, ook al kan je er uiteindelijk ook andere dingen mee