Vodafone

Hallo,
Ik heb een vraagje, weet alleen niet of ik die hier moet stellen.
Maar misschien weten jullie hoe het kan of er ook last van gehad.

Ik ben laatst mijn telefoon kwijt geraakt, en heb toen mijn nummer over laten zetten op een nieuw sim-kaartje maar sinds toen kan ik niet meer smsen of smsjes ontvangen. En komt er te staan: service niet beschikbaar.
Al mijn instellingen staan wel goed

Hebben jullie hier toevallig ook een keer last van gehad? of weten jullie misschien hoe het kan?

Ik heb geen idee hoe het kan.
Even contact opnemen met Vodafone?

Even contact opnemen met Vodafone he. Zo moeilijk is dat toch niet? :’)

heb ik al lang gedaan…
maar die wisten het ook niet, en ik dacht misschien heeft iemand er ervaring mee

^ Lijkt me sterk dat ze je er gewoon mee laten zitten. Ga langs de winkel, dan helpen ze je ter plekke.

dat heb ik dus ook al gedaan… maar ze wisten het niet, ze hadden alles geprobeerd.
het is nu naar de technische dienst gestuurd, dus dat word even afwachten

Waarschijnlijk is je nummer dan nog niet geactiveerd, hoewel deze wel op je simkaart staat. Of er is iets daarmee fout gegaan…

Goed dat het naar de Technische dienst is gestuurd, nu maar afwachten.

Dan is het dus afwachten he…

Gewoon naar de Vodafone klantenservice bellen of naar de winkel toe gaan.

@maaktnietuit
dat heb ik allebei al gedaan

jawel het nummer is geactiveerd, heb net in de winkel weer een nieuw sim kaartje gekregen met het zelfde nummer… en het ligt ook aan het nummer, want een anders sim kaartje doet het wel, en als ik de sim in een andere telefoon plaats doet hij het ook niet.

Ik zou gewoon net zo lang terug gaan tot dat hij het doet. Je betaald er ook voor, waarom betalen voor iets wat niet werkt?

voor het sim kaartje heb ik niks betaald! :wink:
maar ik kan wel terug gaan, maar ze kunnen er niks aan doen. dus ik wacht even tot ze me terug bellen van de technische dienst

Haal de simkaart er eens uit en doe hem er opnieuw in hielp bij mij ook

ja dat heb ik dus al heel vaak gedaan helpt ook niet bij mij

Denk je dat wij het beter weten dan de mensen bij Vodafone? :’)

^ Soms wel hoor :’].

De meeste pipo’s aan de telefoon weten geen fuck. Althans, dat is mijn ervaring bij zowel T-Mobile, Hi en Vodafone.

dat zeg ik toch niet…
ik vraag of mensen het ook gehad hebben! dan hoef je het niet beter te weten …