Vodafone.

[i]Das pech, Vodafone weg.

Vodafone kampt met een landelijke storing; ik weet niet of velen van jullie hier ook problemen mee hebben. Maar hier hebben jullie meer informatie;

http://www.ad.nl/ad/nl/10…toring-bij-Vodafone.dhtml

En op www.nu.nl

Hier kunnen jullie aan elkaar vragen stellen, emoties uiten (Want verschrikkelijk dat we de telefoon niet kunnen gebruiken xD) en wat dan ook.[/i]

ow dus daarom wilde het niet… ik was al bang dat het aan mijn mobiel lag…
Maar ik vond het wel heel verschrikkelijk ja :open_mouth: xd

Ohja mijn vriend heeft dat ook, ik gelukkig niet. :3

KUT.
Ik kon al niet smsen!

ik kan niet smsen, kom ik net achter :frowning_face:

KUT net nu ze me gingen bellen over mn nieuwe mobiel :frowning_face: En Vodafone.nl doet t ook niet. Ik vond t al zo raar dat ik een melding kreeg dat ze me niet konden bereiken.

Mijn broer is ookal vet chagerijnig!
Nu weet ik waarom…

Oh nu snap ik waarom mijn vriend niet reageert op smsjes, ik dacht al bijna dat ie een ongeluk had gehad ofzo. :stuck_out_tongue:

Gna gna…

Ik heb T-Mobile ^^

Tja… Vodafone heeft inderdaad aardig wat problemen gehad. Een van de 4 signaling gateways is eruit gegaan wat er voor heeft gezorgd dat de overige 3 overbeladen werden.

Wat ik echter van andere bronnen heb vernomen is dat er een andere rede achter zit; de database van klantgegevens (type abonnement, beltegoed, etc) zou niet meer beschikbaar geweest zijn waardoor mensen gratis konden bellen. Dit wilde Vodafone niet en hebben ze alles er maar uitgegooid.
En dat zou niet zo mooi zijn van Vodafone.

Grappig is wel dat ik gewoon op internet kon de hele dag (3G), wat eigenlijk ook het enige is dat ik doe met mijn telefoon (word toch nooit ge-smst ofzo).

Zelf woon ik in Nijmegen. Het werkt nog steeds niet, maar Vodafone zet nu alle toegangspunten een voor een weer aan. (Zouden ze dit tegelijk doen dan zou alles er meteen weer uitvliegen door overbelasting)

Nog even geduld dus. Zal niet lang meer duren. Op sommige plaatsen werkt het alweer (even telefoon opnieuw starten).

me2

ooowh, ik haat vodafone, wil mn nieuwe mobiel!!! haha

Nouja, ik ben best tevreden met Vodagonefone… Vooral het mobiel internetten is fijn, want ik heb nog nooit een waarschuwing gehad dat ik teveel gebruikte (en dat doe ik eigenlijk wel).

Opmerkelijk is nu wel dat mijn prepaid telefoon het wel doet (met bereik) en dat mijn tel met abonnement het nog niet doet… :woman_facepalming:

Hm misschien is dat de reden dat ik opeen een vriend van me belde om 5 uur 's ochtends terwijl er bij mij een oproep van hem gemist stond xD

kut vodafone. :rage:

Ja, ik heb 't probleem hier ook.
Leuk hoor.

hoe lang zou het nog duren…?

Lol, ik dacht al dat dit de ultieme reden was om vervroegd mijn nieuwe telefoon te krijgen :'3

En dat stukje op AD.nl :
“De woordvoerder kon aanvankelijk geen verklaring geven, omdat ze haar collega’s door de storing niet kon bereiken om navraag te doen.”

Sorry, hoewel ik dus ook geen bereik heb, moet ik zeggen dat dit gewoon meesterlijk is :stuck_out_tongue: