Vodafone vraaag!

Omg, vinden jullie het ook zoo coeewl dat je nu het hele weekend gratis smsjes kan versturen (met vodafone dan)?
Ik heb al superveel-flut-smsjes verstuurd naar m’n vriendinnen en m’n beltegoed blijft staan op 18.04 alleen kun je dan ook gratis een fotoo versturen?
En is die fotoo van mms? xD

Thanxxxx xx

bedankt ik wist niet dat het gratis was;P

foto’s zijn mmsjes ja, ik dacht dat alleen abbonementen gratis konden smsen?
tenminste dat zei een vriendin… maarja, ik heb toch hi…
en eindeloos sms bundel. :grinning:

ja 4+5 december iedereen gratis smsen die vodafone heeft !

maar ik hebpas sinds 2 weken vodafone,
kan ik dan ook gratis smsen?

ja waarschijnlijk wel, gewoon op je saldo lette als je smst of het er wel of niet afgaat.

mmm okee, heb 1000smsjes dus als ik nu sms gaat er toch niks vanaf, achjaa zie vanzelf dankjewel :grin:

Ik mag heel de maand gratis smsen bij Vodafone deze maand ^^ Ik heb normaal zo’n Zorgeloos SMS blox (kan je 1000 smsjes voor 10 euro versturen per maand), en omdat ik 2 dagen niet kon smsen e.d. mag ik nu heel December gratis smsen =D

Volgens mij wel hoor.
Maarre, ik heb nu al iets van 80 smsjes verstuurd enne, het blijft staan op 18.04 =D

OMG weetje hoe coeeeeewl!
Maarre, zijn mmsjes ook gratis?

xx

5 en 6 december c’: Niet 4 en 5 :’)

OMG dit wist ik nog niet! Echt geweldig <3333333

Jaa, ik ook ! :grinning:

Ik ook, echt chill! Mijn blox was net afgelopen en toen kreeg ik een smsje dat ik heel December gratis mag smsen!

ik heb voor de hele maand december gratis vodafone zorgeloos sms bloxx gekregen =D

MMS is niet gratis en buitenland ook niet en van die jamba en televisie smsjes ook niet.

maaaaar de rest weeeeel :grinning:
ik zit iedereen helemaal dood te spammen met smsjes haha

Buitenland niet? Grrr, lullig! ik bel altijd naar 't buitenland…