vodafone / veronica abo

hooooi,
ik heb even een vraagje: ik wil een nieuwe telefoon gaan kopen maar ik vind al die abo’s zo duur. nou zat ik de veronica gids te lezen en daar staan abonnementen in van vodafone, maar dan met korting voor de lezers van veronica.
al die abo’s zijn dan rond de 17 euro in de maand voor een 2jarig abonnement. meestal staan er dan nog kleine lettertjes bij enzo, van dat het 1 jaar 17 euro is en het 2e jaar gewoon de volle prijs, maar op die site kon ik dat nergens vinden. ik wilde dus vragen of iemand op gs hier ooit een telefoon besteld heeft of iemand die je kent en of het écht 2 jaar voor 17 euro is zónder kleine lettertjes. alvast bedankt! :grinning:

Ik zie die aanbiedingen ook altijd, maar ik vertrouw het eigenlijk niet

Ja op zich vertrouw ik het wel, omdat het in samenwerking is met Vodafone, maar toch vraag ik me af of die prijzen wel kloppen voor 2 jaar. Ik denk altijd dat dat iets te mooi is om waar te zijn haha.

9 van de 10 keer betaal je het 2de jaar een stuk meer… beste is gewoon naar een hi of vodafone winkel/site te gaan en pas een abonnement af te sluiten als je zeker weet wat je moet betalen :wink:

Die abonnementen staan in allerlei tijdschriften, ook bijvoorbeeld in de kampioen van anwb…

Ik ben hier dus ook wel benieuwd naar want zie het vaak staan…
www.superdeal.nl is de site waar je ze kunt bestellen!

@Colle; ja klopt superdeal staat er ook in dat vertrouw ik nooit zo. maar in de veronica staat www.vodafone.nl/veronica. dat vertrouw ik op zich wel omdat vodafone & veronica allebei bekend zijn.

@1001; dat is waar heel vaak zie je ook in kleine lettertjes eronder staan van dat die aanbieding het 2e jaar niet meer geld. maar op de site kan ik dat nergens vinden. en een vriendin van mij heeft een bb gehaald bij vodafone.nl/anwb en daar was het ook 2 jaar geldig zonder kleine lettertjes. dus ik ben benieuwd anders zou het wel echt fijn zijn!

Even langs de winkel gaan, sowieso!

Maar hoeveel btg krijg je ervoor dan? Want 17euro is niet zo vreselijk weinig hoor voor 'n normaal abo? Of krijg je ook n telefoon erbij oid?

Bij Ben en Simyo heb je voor 6,99 per maand (of 9,99) 250 smsjes OF 250 belminuten. Vaak krijg je ook 100 of 50 gratis smsjes ofzo, als actie.

je krijgt er wel een heel goede telefoon bij. voor 16.50 een bb met 160 belminuten en 160 sms in de maand (daar heb ik op zich wel genoeg aan, aangezien je dan ook ping & internet hebt sms ik niet meer veel denk ik). en voor 17 euro een samsung galaxy met 180 belminuten en 180 sms, maar daarbij hetzelfde verhaal je hebt internet enzo dus dan praat ik meer via twitter dan met sms.
dat sprak me het meest aan, dat je er zo’n goede telefoon bij krijgt. dat vind ik wel belangrijk.