vodafone sms,internet en bel bloxx stopt!!!

ik las het gister in de krant, dat het gaat stoppen omdat het teveel word gebruikt, en hun daardoor minder geld verdienen omdat het zo goedkoop is!
echt erg!!:open_mouth:

welke krant dan? lijkt me toch best wel onwaarschijnlijk…

in de telegraaf.
en als je het niet geloofd he, moet je ook gewoon niet gaan kijken.

ooowh neeee :frowning_face:
dat is echt een ramp…

Volgens mij niet hoor. Het enige krantenartikel dat ik kan vinden over blox is dit:

http://www.telegraaf.nl/d…agebruik__.html?sn=mobiel

dat gaat alleen over onbeperkt internet

idd, ik kan ook niet nieuws vinden.
maarjja, als het zo zou zijn, raaaamp :frowning_face:

NOOOOOOOOO. Ik gebruik altijd die sms- en internetblox!

aaaaaaah dat zou echt super stom zijn :frowning_face:
vooral smsblox was super chill!

Rustig maar hoor. Juist omdat het me onwaarschijnlijk leek keek ik, want toen ik dat artikel las die iemand had gepost, wist ik tenminste waar het over ging :slightly_smiling_face:

bijna al het onbeperkt internetten stopt

Die 1000 gratis smsjes als je 20euro opwaardeer bij hi gaan ook stoppen:S

smsblox ook?

Waarschijnlijk is dit gewoon gelul.

Hoop ik.

als je een abbo hebt, en je betaald gewoon voor internet enz, dan is dit toch gewoon contractbreuk?

trouwens, bij dat artikel wat gepost werd, opeens zo advertentie van onbeperkt internet van HI :stuck_out_tongue:

Lijkt me wel, ik denk ook voor degene die al een contract hebben, dat dit gewoon voortgezet gaat worden.

er is hier totaal geen sprake van contractbreuk, omdat er geen contract is.
dat blox enzo kun je als extra dingetjes nemen als je prepaid belt.
je kunt dat iedere maand aanvragen, maar het is dus geen abbo!

damn hoop het echt niet;o
want dan moet ik een abbo gaan zoeken en blabla
geen zin in…
vond blox (sms) net zo handig!

jaa dan kunnen ze echt weggaan vodafone naait me er echt vreselijk bij zit er nu 2 maanden en heb echt allemaal problemen gehad dus dan ga ik terug naar hi

Het eindeloos online abonnoment stopt, inderdaad omdat dit te veel wordt gebruikt en men er misbruik van maakt. Dit geld als ik het goed gelezen heb alleen voor mensen die een nieuw contract afsluiten. Bovendien gaat T-mobile hier niet in mee, dus altijd nog alternatieven.