vodafone sms blox

Als je *104# invoert, dan kan je toch zien hoeveel sms je nog over hebt van je blox, en voor hoelang.
Maar als ik dat doe komt ervoor :
de bundelinformatie is te lang om weer te geven in dit bericht, bel naar 1200 en kies optie 2 om uw bundel informatie op te vragen.
En als ik bel, zegt ie alleen maar hoeveel beltegoed ik nog heb. Heeft iemand dit ook, en weet ie hoe dat komt ?

Volgens mij moet je dan optie 4 nemen of nou ja iniedergeval een andere en dan krijg je als het goed is een sms.

Oke, even uitproberen (: naar 1200 bellen is toch gratis?

Oke, ik heb het even uitgeprobeert en je moet dus eerst 2 kiezen en dan weer optie 4. Snap je? Dan krijg je een sms’je als het goed is (= En het idd gratis.

huh als ik nu bel krijg ik : verbinden… geen gehoor ?

aaah dat wil ik ook weten
dus ik heb hetzelfde maar geprobeerd zoals Nocturnal zei
maar ik krijg het zelfde! van geen gehoord :S

Wtf! Misschien ligt het nummer even eruit, ik probeerde net te bellen en hij doet het inderdaad niet.

Edit: *104# zegt alleen welke blox je hebt.

Ik krijg ook geen verbinding met vodafone??

Huh oke vaag?
ik probeer nog eens
stoom, komt er weer voor : verbinden… geen gehoor.
@Aiishiteru : Ja? volgens een vriendin niet ;p

Huh oke vaag?
ik probeer nog eens
stoom, komt er weer voor : verbinden… geen gehoor.
@Aiishiteru : Ja? volgens een vriendin niet ;p

Als je gratis smsjes krijgt van vodafone omdat ze bijv. een storing hebben gehad dan laten ze zien hoeveel smsjes je er nog over hebt.

Bij de gewone 1000 sms blox niet!

oh hij doet het weer (: alleen nu deed ik dus eerst optie 2 & dan 4, en toen kreeg ik een sms van 1600. Maar daar in staat alleen tot wanneer die geldig is? niet hoeveel smsjes ik nog kan verspillen ?

Oh nee, ja (haha duidelijk) ik snap hem al !
ik vroeg even wat die vriendin ervoor kreeg, en dat was dit :
Je hebt nog 41 sms in je Gratis SMS Blox. Deze zijn geldig tot en met 04/10/2010. U heeft nog 0 gratis Meerwaarderen sms’jes.

Maar ik wist niet dat ze gratis sms blox had ! oh haha, dankje (: