Vodafone probleem... =_=

Hee mensen~!

Een maand geleden, had ik nog maar 2 euro beltegoed op mijn mobiel staan.
Ik besloot dus om even 20 euro op te waarderen.
Ik had dus toen 22 euro beltegoed.
Ik koop altijd Zorgeloos Sms Bloxx. (Voor 10 euro, krijg je 1000 smsjes)
Nu dus ook, ik had toen nog na die aankoop 12 euro op mijn tegoed staan.
Dat ging allemaal heel goed enzovoort.

Tot gisteren. Ik zag tot mijn schrik dat er nog maar 9 euro op mijn tegoed stond!
Ik heb niet gebeld, of op internet gezeten.
Naja ik acepteerde het maar, was maar 3 euro…

Deze ochtend werdt ik wakker, en zag ik een smsje van Vodafone.
"Uw prepaid te goed is erg laag, blablabla’
Ik ging gelijk kijken en ik zag dat ik nog maar 30 cent op mijn tegoed had staan O_o

Ik die klantenservice bellen,
En volgens de man aan de lijn, had mijn mobiel internet verbinding gemaakt in de nacht.
Ik had mijn mobiel niet eens aangeraakt… Echt raar o_o
Ik had het probleem op internet opgezocht en dit komt dus vaker voor.
Zowat alle mensen kregen het bedrag weer vergoed.
Ik heb nu een mail geschreven naar Vodafone om te vragen of ze dit ook bij mij willen vergoeden.

Maar mijn vraag is ; Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?

Heh, jij ook al! Ik dacht dat dit aan mij lag… Ik had namelijk nog 15euro op mijn mobiel staan, en ik kreeg ook opeens een smsje met dat ik nog maar 1cent had.
En dat terwijl ik sms blox heb, en meerwaardeer minuten & van die laatste was niks afgeschreven, dus ik kon niemand gebeld hebben.
Verder heeft mn mobiel in een tas in mn kluis gezeten, en den kans is echt heeel klein dat hij daar zomaar internetverbinding heeft gemaakt want dan moeten eerst allemaal dingen ontgrendeld worden/op knopjes gedrukt worden…

Kutvodafone… :S
Ik ga denk ik ook maar een klacht indienen!

Ah, ik ben niet de enige :S

Ja bellen heeft geen zin, je moet echt een mailtje sturen.

Zo, gedaan! Ik ben benieuwd wat ze antwoorden…
Anders stap ik over naar een andere maatschappij hoor :’)

Ja ik ook.

Toen ik gebeld had, schakelden ze internet op mijn mobiel uit.
Voor het geval dat, zei die gozer.

he ik heb ook een abonnement, en ik heb al 2 maanden achter elkaar 50 euro internetkosten, terwijl ik wel op internet heb gezeten, maar dat kan alleen op wifi dus Gratis, dus er kunnen geeneens kosten aan verbonden zitten… ik ben naar de winkel gegaan, en ik hoefde het geld gelukkig niet te betalen.

^

Ah dat is wel mooi, maar ik heb geen Abo…

oh haha, maar bij mij hebben ze nu ook mn internet geblokkeerd, maa rhij doet het nog steeds? vodafone is echt raar haha

Net een mailtje gekregen van vodafone.

‘Voor deze keer stort ik 9 euro terug op uw tegoed’

Haha ze klonk heel pissed.

Ik heb wel altijd, als ik op internet ga dat er niet gelijk iets af gaat. Maar dat naar een paar weken dan ineens 3euro afgaat. :’)