vodafone prepaid loopt leeg

Ik heb sinds kort vodafone prepaid, daar stond al 5,00 euro op maar nu loopt hij leeg zonder dat ik wat doe. Ik zit wel op internet alleen dat is gewoon van thuis. dus wat kan ik er tegen doen??

Niet meer op internet gaan denk ik…

Weet je zeker dat je op de wifi zit en niet op 3g? Als de wifi uitvalt springt hij volgens mij automatisch over op 3g, dus dat zou ik zsm uitzetten.

Of je hebt zo’n abonnement door een ringtone te downloaden waardoor ze nu elke week 6¤ van je prepaid afhalen… Ook een keer gehad.

edit: toen ik nog jong en onwetend was uiteraard.

Gaat er in 1 keer dan veel prepaid af, of is het geleidelijk? Want ik heb dat toen ik hem net nieuw had ook. Hoorde steeds dat stomme geluidje dat er 3 cent vanaf ging haha. Maar het lag aan een instelling op mn telefoon. Ik weet alleen niet precies meer wat voor instelling precies. Je kunt ook naar de vodafone winkel gaan om het te vragen voor je steeds weer blut bent :stuck_out_tongue:

Vodafone bellen! Soms kan je dan geld terug krijgen, en zo niet, kunnen ze in ieder geval zien waardoor het leeg loopt! :slightly_smiling_face:

Ohja, en als je op internet zit, zorg ervoor dat het alleen wifi is. Geen 3G of al die andere zooi. Moet je even op internet kijken hoe je internet op je telefoon moet uitzetten!

vodafone doet veel dingen via internet van je beltegoed afhalen ookal zit je op wifi heb ik al meerdere malen gehoord.

ben blij dat ik geen vodafone heb

vodafone is heel erg duur probeer naar lebara te gaan je krijgt als je 10 euro opwaardeert gewoon 10 euro erbij, er is nu een actie er geld nu wat anders natuurlijk :stuck_out_tongue: maar ik gebruik het en ben er dus heel blij mee :grinning:

Is je telefoon soms niet zo ingesteld dat hij altijd op 3G zit?