Vodafone prepaid extra voordeel

Een paar weken terug heb ik een mailtje gekregen van Vodafone, waarin je soort van bloxen kon aanzetten (iets van sms’en, gratis bellen, of 25mb internet ofzo). Maar die mail ben ik kwijt en ik kan dat nergens meer op de site van Vodafone vinden. Ik weet dat het iets was dat je naar 4000 moest sms’en (ik weet wel dat dit: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/vodafone_blox/ het niet) en dat iedere keer als je opwaardeerde je dat kreeg.

Weet iemand wat ik bedoel?

Ja, ik heb dat zelf ook (: Even opzoeken hoor!

als je 1200 (of 1400) belt dan krijg je een keuze menu en kan je je keuze maken en bevestigen

Maar dat was iets met smsen en dat je dat erbij kreeg als je opwaardeerde…

Coreofmyheart, dat is het niet. Als je met 20 euro opwaardeert, krijg je 50 gratis smsjes, zoveel belminuten óf zoveel mb internet. (Ik heb dan die sms, vandaar dat ik dat weet)
Maar dat heet dus meerwaarderentarief. Wat ik net heb gevonden:
“Prepaid Meerwaarderen kun je vanaf 1 oktober 2012 niet meer aansluiten. Nieuwe klanten worden automatisch aangesloten op Prepaid+. Heb je al Prepaid Meerwaarderen? Dan kun je ervoor kiezen om over te stappen op Prepaid+.”

Hier weet ik dan niets van, haha.

^dat bedoelde ik dus haha dankjewel!

Kon je ooit kiezen dan? :open_mouth: ik krijg gewoon altijd 50 gratis smsjes. wist niet dat er keuze in was

Haha, ja. Je moest het zelf aanzetten he :") Dus je had gewoon de keus tussen die dingen.

Ik vind die sms-jes wel handig als je meer mensen kent die vodafone hebben haha

Huh :")? dat is naar iedereen he. Je hoeft niet per se vodafone te hebben? (Of dat moet nu veranderd zijn met dat Prepaid+ ?)

O dat heb ik nooit geweten, ik kreeg wel opeens gratis smsjes bij zoveel euro opwaarderen. Maar naar mijn weten nooit een keuze gehad :open_mouth:

Maar nog een vraag bij die Vodafone plus he, gaat er dan die 10 euro beltegoed af als je dat doet?

Dat is nu veranderd ja: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/overzicht/prepaid_plus/