Vodafone Blox: kan gratis sms verdubbelaar niet aanzetten?

Hoi! Ik heb vandaag een blackberry gehaald en nu wil ik graag de gratis sms verdubbelaar aanzetten. ik heb het al via een sms gedaan en via de website.
steeds krijg ik dan: “er is een sms als bevestiging naar u verstuurd”
en dan krijg ik een sms met: “U kunt zich voor deze Vodafone BloX niet aanmekden. Bel 1200 en vraag naar een adviseur”

Nu heb ik niet veel belminuten en die wil ik dus graag besparen en vandaar vraag ik het eerst hier: weet iemand hoe dit kan?

En weet dan ook iemand hoe dit kan? Ik heb een abonnement met 1GB internet en als ik dan op My Vodafone bij tegoed kijk staat er: u heeft nog 272 van de 273 mb over. waar is de rest dan naartoe? ik kreeg toch 1000 mb?

Jaa ik heb ook 1GB internet maar ik heb op 13 april mn abonnement gekregen en ik heb 600 mb gekregen. Dus misschien als je m later in de maand krijgt, dat je niet de volle 1GB krijgt.

En volgens mij zei de man aan de telefoon bij ons dat je automatisch verdubbelde smsjes heb. Dat je bijv. 200 eenheden krijgt en dat elke belminuut 1 eenheid is en dat elk smsje 0,5 eenheid is. Waardoor je dan bijv. 400 smsjes kan sturen of 200 minuten kan bellen.

^Wat straawberry070 zegt denk ik ook. Dus dat omdat je pas vandaag alles geactiveerd enzo hebt, maar 273 mb krijgt ipv 1024 mb. Vind ik alsnog wel heel raar!

En heb je misschien een vodafone scherp abonnement? Of gewoon Bel+sms+web? Want dit staat er op de site:

“Je kunt BloX niet aanzetten als je een Vodafone Scherp abonnement hebt. Met een Scherp abonnement afgesloten na 1 mei 2009 kun je wel de BloX Voordeel Buurlanden aansluiten.”

en ik zag inderdaad net dat ik ook niet die BloX aan heb staan voor dubbele smsjes. En ik krijg dezelfde melding als jij, dus ik ga van de week even bellen en dan plaats ik hier wel wat die adviseur zegt :slightly_smiling_face:

gewoon ff bellen en dan regelen ze t voor je :slightly_smiling_face:

Jaa dit heb ik dus ook, mijn abonnement (geen sim-only abonnement, maar eentje met toestel) is vandaag ingegaan. Dus heb ik me aangemeld voor My Vodafone en gesmst, maar ik krijg ook steeds dat smsje! Raar!