Vodafone abonnement, telefoon gestolen

Hoi!

Mijn telefoon is laatst gestolen. Nu heb ik nog een Vodafone abonnement lopen, en daarom wil ik een los toestel kopen om het abonnement uit te zitten.

Een vriend van mij heeft ooit is als verkoper/klantenservice gewerkt, en die heeft mij verteld dat hij af en toe producten/diensten gratis of tegen een klein prijsje mocht weggeven. Ik ben benieuwd of ze dat bij Vodafone ook wel is doen.

Hebben jullie een soort gelijke situatie gehad, of dat ze jullie hebben gematst? Misschien kan ik er wat mee.

Dankje!

Ik heb hetzelfde meegemaakt, en je wordt niet zomaar gematst bij het kopen van een los toestel. Je kan je toestel namelijk verzekeren tegen diefstal en als je dat niet gedaan hebt, dan is het helaas pindakaas … Als jouw vriend als verkoper heeft gewerkt kan hij jou misschien beter helpen met het kiezen van een toestel. Gewoon eentje die niet te duur is om het nog ff uit te zitten.

Bedankt! Ik heb even gebeld. Normaal gesproken kan je je abonnement verlengen met 4 maanden. Soms maken ze uitzonderingen voor 6 maanden (in dit soort gevallen). Nu heb ik gebeld, en kan dat vanaf 5 maanden incl. telefoon. Het is erg wazig, maar ze wisten het zelf ook niet precies :cold_sweat: