Vodafone abonnement opzeggen, overgaan naar Hi.

Hoi.

Mijn Vodafone abonnement verloopt over 3 maanden, ik kan deze maand mijn abonnement verlengen als ik wil. Aangezien ik een Blackberry Curve wil, met internet en 1000 smsjes ben ik bij andere providers gaan kijken en ik kwam bij Hi uit. Bij Hi is de telefoon gratis en is het abonnement stukken goedkoper dan bij Vodafone.
Kan ik deze maand mijn abonnement opzeggen en er meteen van af zijn, of moet ik wachten tot mijn abonnement verloopt en kan ik dan pas naar Hi overstappen?
Of zou ik bij Vodafone kunnen zeggen dat het bij Hi goedkoper is en claimen dat ze het mij aanbieden voor dezelfde prijs? (Als ik naar Hi ga zijn ze een klant kwijt…)

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je moet wachten tot je abbo afgelopen is… Sowieso zou ik wel altijd gaan doen van; je gaat een klant kwijtraken… Want je weet maar nooit ^^

je moet gewoon die 3 maAnden w8en je kan nu al je abonnement verlengen maar dan gaat t pas over 3 maanden in…

ik denk dat ze gewoon zeggen dan ga je toch naar hi.
maargoed je kan het proberen:O

ik zou sowiso naar hi gaan vodafone is k*t

je moet gewoon 3 maanden wachten en dan overstappen… maar je kunt het nu wel vast verlengen en dan kun je vaak je telefoon al meenemen…

leer typen

Ja verlengen kan wel, maar bij Hi is het maandbedrag voor hetzelfde abonnement + telefoon 10 euro goedkoper. En bij Vodafone kost de telefoon nog iets van 100 euro…