Vodafone 541

Hoi allemaal,
heeft één van jullie misschien ervaring met de vodafone 541?
(http://www.vodafone.nl/sh…one-541-black/sku50560052)
't Is een heel goedkope touchscreen. Lees er op zich wel goede reviews over, maar ook minder positieve.
Heeft iemand hem zelf? (of iemand die je kent, ofzo) En is 'ie goed?
liefs
PS; ik weet dat het geen perfecte is, maar ik wil er gewoon niet te veel geld aan uitgeven :wink:

Anybody? :kissing:

upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup

Geen ervaring mee

Ok, jammer.
dit is een vermomd upje

:yawning_face:

Wat een bekend plaatje

Hé, ja, idd. (:
google cupcake, bladzij 5 ofzo. haha.

Ja ik heb hem sinds 2 weekjes ongeveer,
hij bevalt mij goed trouwens, en op site stond hij als Vodafone 541 maar was dus een Alcatel OT-708, met T-Mobile, dus hield gewoon mijn oude nummer.
Ik heb er verder geen problemen mee , en de batterij is ook niet zo heel snel leeg, en het touchscreen is vrij goed en duidelijk, ik vind het niet een miskoop :grinning:

Ik heb hem voor ¤50 bij de Bel Company weg, voor die prijs zou ik het niet laten ;p
Hij is zkr aan te raden als je een goedkope mobiel met touchscreen wil en gewoon de standaard dingen

En op dat plaatje van jou is het menu heel anders, bij mij is het menu in blauw, groen en roze, en groter :stuck_out_tongue:

50 euro is wel weinig! Maar het is wel dezelfde? Dan ga ik daar s ff naar kijken! Thanks (:

Hij is idd volgens mij hetzelfde. zie in de folder op de belcompany site dat 'ie idd 50 euri is.
Ga er maar s ff langs vandaag.
Verder nog iemand ervaring met de vodafone 541 of de Alcatel OT-708 die hetzelfde is?
x