Vochtige vagina.

Mijn vagina is eigenlijk altijd wel vochtig, heeft iedereen dit?
Sorry voor deze vraag, maar ik wil niet dat ik me dalijk moet schamen als mijn vriend (waar ik al 5 maanden mee ga) me gaat vingeren…

hmm, de mijne volgens mij ook. ik denk dat het normaal is.

is normaal :]

Je vagina is meestal vochtig inderdaad. Voor het vingeren (en sowieso onder de seks) is het fijner wanneer je vagina vochtiger is. Dit is ook volkomen normaal, zodra je opgewonden wordt, wordt je vagina natter. Je vriend zal dit waarschijnlijk ook niet meer dan normaal vinden.
Niks aan de hand.

1 like

oke, heel erg bedankt voor jullie snelle antwoorden! (:

en al zou je vagina vochtiger zijn dan de gemiddelde, dat vindt je vriend alleen maar leuk hoor! (’:

Niks aan het handjee, dat hebben heel veel meiden! En inderdaad, als je opgewonden/geil bent (bijv. tijdens seks met je vriend) wordt je vagina vanzelf vochtiger, dit zal hij dus ook eerder leuk dan niet-leuk vinden;)

Ik denk dat die vriend best blij gaat zijn met jou, dan.
Het is volkomen normaal.

Wees blij dattie vochtig is, anders zou seks behoorlijk pijnlijk zijn.

Dit! Ik ben ook altijd nat :’) mijn vriend noemt mij zijn ‘altijd geile vriendinnetje’, denk niet dat er een jongen is die het erg zou vinden. Zelfs na het kijken van een horrorfilm ben ik nat XD hij begrijpt dat nooit. Ik ook niet eerlijk gezegd…wellicht ben ik gewoon een pervert haha.

Ik ben ook altijd nat, en zodra hij dan ook maar met zn hand naar beneden gaat zegtie gelijk: OEH TIS WEER LEKKER NATJES HIER ='D
Hij vind het geweldig… hahaha

Ja, een vagina hoort altijd vochtig te zijn. Er zou was mis zijn als die kurkdroog is. En nee, een jongen vind dat niet vervelend, die snapt dat als het goed is. Zo niet, dan is die gewoon nog te kinderachtig.

Waarom zegt iedereen hier trouwens dat haar vriend ‘geluk’ heeft en blij met haar gaat zijn? Ja, het is handig voor bij de seks, maar ik zie niet echt wat een natte vagina in het dagelijkse leven (naast de seks) voor toegevoegde waarde geeft aan je relatie? Wtf?

Hahaha Leticiaa :'D
‘Als zij niet zo nat was had had ik mijn examen niet kunnen halen: dank je natte vagina!’

Ja Mijn Pussy word ook snel heel erg nat maar mijn vriend is er juist blij mee xDD

‘Ik heb mijn rijbewijs gehaald! DOOR MIJN NATTE VAGINA!’

Nee echt, of ík snap het verkeerd, of iedereen verwoord het een beetje raar…

Hahahahaha! Ze willen er vast mee zeggen dat ze beter een vochtige dan een droge vagina kan hebben en zich geen zorgen hoeft te maken!

omg

Waarom zou hij dat erg vinden?
Als je nou keer op keer kurkdroog was… DAT is pas een afknapper.

& nee ik heb niet elke keer een ‘‘vochtige vagina’’ ben niet de hele dag geil (’:

is normaal, denk dat je vriendje het minder leuk vind als je droog bent xd

Ik heb constant een natte terwijl ik niet op gewonden ben.
Moet elke dag een maandverband dragen.
Het is echt een probleem aan het worden.
Me vriend vind het helemaal niet fijn tijdens de sex.
Constant droog maken.
Gewoon te nat dat sex gewoon niet mogelijk is.