vochtige(natte) onderbroek

Eigenlijk wil ik dit onderwerp liever niet plaatsen, maar ik vind het zo vervelend en ben benieuwd of hier meer meiden last van hebben en vooral; kan je er iets aan doen…

ik heb dus snel last dat ik afscheiding heb en ik word snel nat. Nu heb ik sinds kort een vriend en ja, als hij me opgewonden loopt te maken weet ik het al wel wat daar beneden gebeurd. Ik schaam me er gewoon voor, want als hij dan met zijn hand daar naar beneden zou gaan, treft hij een natte onderbroek aan. Bah alleen het idee al. Ik haal dus meestal zijn hand weg en zeg dat ik het niet wil, alleen omdat ik bang ben voor zijn reactie, en omdat het me mega goor vind.

hebben hier meer last van, en het belangrijkste; wat doe je eraan?
ik vind het niet erg dat ik snel nat word of mijn afscheiding, het hoort erbij. Maar een natte onderbroek vind ik echt niet fijn, zeker niet als hij daar uhm met ze hand heen wilt.

Inlegkruisjes zie ik nou niet echt een oplossing in, omdat dat ook nat word dan haha

Jongens vinden dat niet erg denk ik, volgens het stereotype vinden ze het toch geil als je nat bent dusja :’)

Ik neem aan dat je vriend het juist wel leuk vind als hij merkt dat jij opgewonden van hem wordt? Het hoort bij seks dat je nat wordt van onderen, anders gaat seks ook niet lukken.

Waarom precies vind je inlegkruisjes geen oplossing? Ze helpen wel tegen een vochtige onderbroek namelijk.

Het lijkt me nogal stom als we verder gaan en alles uit gaat hij een onderbroek aantreft met een inlegkruisje. Maar ook omdat het nat word, dus hetzelfde vieze dan blijft daar beneden.

En mij lijkt het niet opwindend om met je hand in een natte onderbroek te zitten…

je kunt daar best met je vriendje over praten, zeggen dat je er geen invloed op hebt en dat je je er een beetje voor schaamt. waarschijnlijk vindt hij het helemaal niet erg maar voel jij je er wel beter door en op je gemak als hij wat bij je wil doen. hij voelt zich waarschijnlijk nu namelijk ook vervelend omdat jij niet wil dat ie verder bij je gaat. :slightly_smiling_face:

Snap je niet de bedoeling van seks ofzo? Dat je nat wordt daar is juist de bedoeling. Ik snap niet hoe je je daar nou voor kan schamen. Dat is net zoiets als dat de jongen zich zorgen moet maken om zijn voorvocht :’)

ja dat is zo…maar zo lang hebben we nou nog niet… haha dus dan vind ik het ook nog eng om te zeggen, al zou ik dat na 10jaar nog eng vinden…

er valt dus niks aan te doen?

Ik denk dat je vriend het erger zou vinden als je níet nat zou worden.

Ooh dat lijkt me vooral vervelend voor jou, maar ik denk dat je vriend het hélemaal niet erg vind!! Er is idd niet echt een andere oplossing dan inlegkruisjes en het accepteren… Vertel het hem, ik weet zeker dat 'ie er goed op zal reageren, en zal lachen waarom je je zo drukt maakt want dat hoeft helemaal niet

Nou ik vind het echt vies dat als je nog niet over gaat in seks, je met je hand in een natte onderbroek zit hoor…

silverbleed; ik schaam me niet voor de seks of wat, maar eerder om mijn onderbroek haha

Ten eerste, ik weet zeker dat je vriend dat echt niet erg zal vinden ofzo : ). Ik snap dat je het vervelend vind, maar zoals eerder gezegd: ze vinden dat juist alleen nog maar meer opwindend en vooral om het feit dat je snel nat van hén wordt haha. En ten tweede als je het echt niet prettig vind dat hij er pas achter komt nadat hij met zijn hand erheen is gegaan, dan zou ik het hem gewoon zeggen. Niet bang voor zijn, jij zit ermee en dan zal hij echt wel begrip voor tonen : )

Maar die onderbroek gaat toch uit? Lijkt me. Ik gebruik zelf ook inlegkruisjes, mijn vriend heeft dat nooit een probleem gevonden… Ik snap het heel goed dat jij het niet fijn vind, om met je hand in een natte onderbroek te zitten. Maar ik denk dat je vriend dat écht geen probleem vindt hoor! Anders vraag je het hem gewoon?

Waarom wil je je met seks bezig houden als je de gevolgen van zulke handelingen (natte onderbroek dus) ‘vies’ vindt? Ik denk dat jij er meer problemen mee hebt dan hij hoor, ik zou eerst maar eens even gaan nadenken of je er wel aan toe bent.

snap het idee wel dat hij het opwindend vind hoor haha. Maar ik vind het zelf best vies als ik in een natte onderbroek met me hand moet zitten ofzo. :’)

Ik ben al 18, en al 2jaar geen maagd meer, heb een lange relatie achter de rug dus weet zeker wel wat seks is enz. Alleen bij me vorige vriend dacht ik er nooit echt over na eigenlijk…en gebruikte ik trouwens wél inlegkruisjes. Maar ik dacht misschien is er nog iets anders ofzo…

misschien voel je je nog niet zo vertrouwd bij je huidige vriend?

vind het zelf ook hartstikke vies aanvoelen maar het is hartstikke normaal en je vriend vind het waarschijnlijk hartstikke geil

Leg je vriend uit dat het een compliment is :wink:.

Haha mijn vriend vindt dat juist fucking geil :stuck_out_tongue: