vocht uit tepel? :S

Hee
Ik heb een probleem, waar ik bestwel mee zit. er komt namelijk vocht uit mijn tepel. En het is echt geen talg want het is echt vloeibaar en het droogt dan op in mn bh en dan is het een beetje een gelig snotkleurtje.
ik ben er best wel bezorgt over, maar ga liever niet gelijk naar de dokter want ik ben best wel preuts.
ik dacht ik ga eerst even kijken of iemand misschien weet wat het is of wat ik eraan kan doen of wat dan ook.
Het is trouwens alleen uit mn linker… en hij is ook een beetje pijnlijk.
het komt ook niet alleen bovenuit de tepel maar uit de hele tepel zegmaar, dus ook dat buitenste rondje…
dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/raar-geel-iets-uit-borst.-116185.0.html gaat er ook over, ze beschrijft het precies zoals het bij mij ook is, maar dit is al een oud topic en niemand reageert er meer op.
ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!
kus

Dat kan een bijwerking zijn van de pil…
Weet niet of je sinds kort aan de pil bent ofzo?

nee, ik ben niet aan de pil, hoewel ik dat wel van plan was, maar als dat een bijwerking is kan ik dat nu beter niet doen denk ik …

Dat het een bijwerking is van de pil betekent niet dat je het ook echt krijgt op het moment dat je aan de pil gaat hoor (:
Ik zou als ik jou was gewoon maar naar de dokter gaan, die zal je toch echt het beste kunnen vertellen wat het is en wat je ertegen kunt doen.
En als je nu ‘bang’ bent voor de pil zou ik als ik jou was ook gelijk even vragen of het dan wel verstandig is om aan de pil te gaan etc.
Succes!

http://www.gezondvgz.nl/%…4bc3-8245-a3e56b971a7b%7D

misschien heb je hier wat aan ?

Ohww… die link hierboven legt het wel uit… is het ook bloederig? Nee toch?
Nou iig veel succes en ik hoop dat t gewoon oke is :slightly_smiling_face: vast wel!

huu, maar bij dit link staat er ook bij dat het een uiting/beginstadium van borstkanker is!!
dat wil ik echt niet :S
ik dacht dat je dat pas op oudere leeftijd kon krijgen (jaa natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik zit in geen enkele risicogroep…)

oh en het is niet echt bloederig nee, maar het jeukt wel en is pijnlijk…

Ik zou als ik jou was gewoon naar de dokter gaan, als ehet iets is, dan wl je er het liefst zo snel mogelijk bij zijn!

maar het kan ook gewoon een ontsteking zijn.
ik zou niet meteen van het ergste denken… dat maakt je alleen maar erg bang.

ik dénk haast wel dat het gewoon een ontsteking van een kliertje is ofzo.

jaa dat lijkt mij ook logischer, en daarvoor hoef ik toch niet naar de dokter?
maar weetje wat het dan wel is, op die site van die link stond dat als het een ontsteking was, dat er dan pus uit kwam, en dat is bij mij niet zo, het is gewoon doorzichtig, waterachtig, plakkerig spulletje (jaa ranzig), pas als het opdroogt is het gelig…
dus ik maak me toch wel een beetje zorgen

sperma

nee ik heb geen idee sorry. upje voor je :’)

Vocht uit de tepel
Heldere of witte vloeistof uit uw tepel kan ontstaan door hormonale veranderingen. Bijvoorbeeld tijdens de menstruatie of de zwangerschap. Ook bij massage van de borst kan er vocht uit de tepel komen. Komt er bloed, bruin vocht of pus uit uw tepel, dan komt dat meestal door een ontsteking. Uw borst kan dan warm aanvoelen. Bij een op de tien vrouwen bij wie bloed of bruin vocht uit de tepel komt, is de oorzaak borstkanker.

het is dus waarschijnlijk een ontsteking, ik zou me nog geen zorgen maken.
wacht gewoon nog eventjes af.

er stond ook dat het waarschijnlijk nadat je ongesteld bent geweest het vanzelf weggaat.

Ieh, klinkt best wel vies.

hmm jaa ik hoop maar dat dat het is. Ik ben wel net ongesteld geweest,dus dat kan.
ik wacht wel even en als het niet weg gaat ga ik toch maar naar de dokter dan.
bedankt voor alle reacties, ik ben nu weer wat gerustgesteld :slightly_smiling_face:
kus

Het komt er op neer dat je echt naar de huisarts moet gaan, gewoon voor de zekerheid.
Succes:)

dat klinkt best wel vies ;o komen die vlekken niet door je bh heen zegmaar, dat je vlekken in je shirtje ziet? ;o maar als ik jou was zou ik naar de dokter gaan, je weet maar nooit wat het allemaal kan zijn!

Geen idee wat het is, kun je niet beter naar de dokter gaan?

Het kan ook door stress komen, heb je daar veel last van?

Naar de dokter gaan!
Wij kunnen het niet zien, dus we kunnen alleen maar gissen.
Als je echt dingen zeker wil weten ga je naar de dokter. Punt. Ik snap niet zo goed wat daar erg aan is…