vocht in elleboog van gebroken bot

Hey meiden, ik zit een beetje met een probleem, namelijk: Ik heb vocht in mijn elleboog zitten. Dit komt doordat er 4 jaar gelden een scheurtje in mijn bot zat, uit het niets. Ja, uit het niets, de dokters vonden het ook heel raar maar opeens begon mijn elleboog heel erg pijn te doen en voor ik het wist kon ik mijn arm niet meer strekken. Toen heb ik ongeveer 2 weken in het verband gezeten en toen was het weer over.
Een jaar later rond dezelfde tijd kon ik mijn arm opeens weer niet meer strekken en toen bleek dat er weer (of nog steeds) een scheurtje in zat. Toen heb ik weer 2 weken in het verband gezeten en toen was het weer over.
Toen ik voor de eerste keer mijn elleboog had gebroken zat er al wat vocht in wat je kon voelen doordat er kraakbeen(?) was uitgelopen. Maar nu na 4 jaar voel ik het nog steeds zitten en heb ik soms nog wel een beetje last van mijn elleboog als ik hem op een verkeerde manier beweeg. Ik vroeg me af of dit normaal is. Hebben meer meiden hier ooit een bot gebroken en heb je er soms nog steeds last van of voel je vocht zitten op de gebroken plek? Of is dit niet normaal en moet ik naar de dokter?

Ik zeg dokter!

Ga naar de dokter idd, dan ben je zeker.