vocht achter touchscreen.

hallo,
ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik weet niet waar ik het anders kwijt kan. door een ongelukje zit er vocht achter het scherm van mijn telefoon. hierdoor doet de touchscreen het niet en heb ik dus niets aan mijn telefoon. ik heb mijn mobiel twee dagen in een bak met rijst gehad, omdat op internet stond dat dit eventueel vocht zou wegnemen, wat niet heeft gewerkt. heeft iemand een idee hoe ik dit vocht er alsnog achterweg kan halen?

Ga naar de winkel van je provider/waar je hem hebt gekocht en vraag daar of ze er naar willen kijken. Als je geluk hebt kunnen ze hem opsturen en laten repareren, en als je pech hebt is je telefoon naar de knoppen en kan je een nieuwe kopen.

^ hm. zou een idee zijn, maar zo’n reparatie zal niet goedkoop zijn. dan kan ik eigenlijk ook wel meteen een nieuwe mobiel kopen…

Ik zou als ik jou was gewoon er even naar laten kijken, en vragen hoe veel het zou kosten om hem te laten repareren. Dan kan je altijd kijken wat goedkoper is, repareren of nieuwe kopen.

Ik weet ook niet wat voor telefoon je hebt, als het een nieuw model is zal ik niet meteen een nieuwe kopen, want dat kost nogal wat

^ ja okee, ik zal eerst wel even horen. nee ik heb geen nieuw model, een oude htc wildfire S. dus ik denk eigenlijk al dat het goedkoper is een nieuwen aan te schaffen. maar ik zal eerst even vragen. bedankt! :slightly_smiling_face:

Nog langer in de rijst leggen, een week minstens. En nieeet je tel aan zetten, kan kortsluiting geven en dan kan je telefoon kapot gaan. Zou jammer zijn.

Ik had mijn telefoon in het zwembad laten vallen en hij deed het na een week wee, thank god haha.