VMA's

Wie is nu de VMA’s aan het kijken? Haha, zagen jullie al die meisjes achter Justin Bieber rennen? Hahah vet erg.

Wilde je het ff mededelen of snap het niet dat dat ingestudeerd was.
Ik wil het wel hebben over hoe vals eminem, rihanna en katy perry zongen.

haha ja heb t gezien, das dus echt niet normaaal hea…ze zijn echt helemaal obsessed op hem.

ik vond rihanna en eminem niet echt vals zingen, kanye west wel…maarja das mijn mening :wink:

Kanye West vond ik echt slecht.

Ik vond het leuk, alleen jammer dat ze slechte nominatie’s hadden voor rock. Sorry hoor, maar ik vind Florence+the Machine echt geen rock.

toen justin bieber het podium op moest deed hij zo dom hè!
en kanye west klonk echt voor geen meter.

Ik vond dat liedje van taylor swift echt goed, en ook wel grappig dat het over kanye west ging.

En bij usher hoorde je precies wat hij live zong en wat niet, en meer dan de helf zong hij dus niet >.<

Taylor swift (swiffer XD) was echt slecht
Ik hou niet van haar nummers

‘T enige optreden wat ik leuk vond, was Usher - Dj got us fallin’ in love
Super nummer (en uiteraard waren er 3 mannen die ik te gek vindt… jason derulo, ne-yo & trey songz <3) ik vond 't leuk dat de cast van Jersey shore erbij zat.

Ja, Usher begint echt oud te worden hahah

Ja klopt. Maar je moet het MTV niet kwalijk nemen haha. Volgens mij weten die lui niet meer wat echte rock is.

Maar florence was wel goed, en volgensmij won 30 seconds to mars? Vond ik echt zwaaaar kut.

ja ik vond ook alleen usher leuk
terwijl ik super fan ben van rihanna en eminem dus dat is voor mij een super combinatie. Maar vond t optrede echt saai.
En taylor vond ik ook slecht zingen. Alsof ze de noten niet kon halen.
Vond t beetje een flut editie. Normaal zitten er veel meer leuke dingen in. De presentatrice was wel leuk! vond t eindelijk een x grappig :stuck_out_tongue:

Rihanna vond ik echt slecht… Ik vond Usher nog het leukste, en die filmpjes vond ik ook wel grappig. En die kleding van Lady Gaga de heletijd hahaha!

Die vleesjurk omg, haha. Rook zeker heel lekker.

Al die optredens waren zoooo slecht.
Alleen Justin Bieber kan wel goed zingen live (no fan)
maar dat stukje alsof hij niet deed waar hij naartoe moest toen hij gewonnen had was wel dom ja.
En die presentatrice was zo grappig, soms had ik van; ok nou ben je te ver gegaan maar het publiek lachtte wel gewoon om alles xD
En Lady Gaga rocks, jammer dat ze niet had opgetreden. Of had ze dat wel gedaan? Ik heb niet alles gezien volgens mij

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vond Taylor Swift echt héél vals zingen. Zou me echt kapot schamen als ik daar in dr schoenen stond.

Bij bijna elke categorie dezelfde artiesten, ook lekker eentonig zeg.
Ik ben gestopt met kijken want het was zó saai.