Vlug flappen (?)

hello!
Er was vanmiddag volgens mij vader reclame op skyradio dat tieners tussen de 16en 19 jaar voor 3 uur werken 300 euro konden verdienen.
nu had mijn vader de website opgeschreven maar waarschijnlijk heeft ie het verkeerd opgeschreven (lees: verkeerd de website verstaan) en kan ik die website niet vinden
heeft 1 van jullie die reclame ook gehoord? En weten jullie de website dan wel?
alvast bedankt!

Nee sorry
Upje

upje!

Het is een reclame van de belastingsdienst.

nee hij zei wel dat het van een uitzendbureau was!

Dat is het niet. Het is gewoon een reclame. Zodat jongeren hun belastingsteruggave…ofzo? terug vragen :3

ja ik heb die reclame vanmorgen ook gehoord, eeh wat was het ook alweer iets met pekels ofzo staat mij bij. Keek net even op google maar daar wordt ik niet veel wijzer van dus misschien dat je hier iets aan hebt. Het was dus iets van …pekels.nl volgens mij. Als we het over hetzelfde hebben.

Oh wacht, ik lees net je bericht wat beter, dat was denk ik iets anders van mij, dan kon je 250 euro verdienen in een uurtje ofzo en dan thuis…

verdien snel pekels?
-zegt ook maar wat-

ja, iets van pegels ofzo.
sorry niet goed genoeg gehoord dus up

http://www.vluggeflappen.com/
Hier omdat niemand het wil geloven. :'3

oke dat je sowieso op die website klikt is al een fout.
dat kan dus echt niet he.

oke
vaagheid?

hè wat?

Dus wel de belastingdienst xD

Mijn broer heeft ook op die manier geld gekregen, 300 nogwat xD

Oke waar ik het over had met die pekels, is snellepegels.nl, maar dat is hetzelfde als vluggeflappen.nl is nu op rtl nieuws… oh het is inderdaad van de belastingdienst :stuck_out_tongue:

dat je 180 euro in een halfuur kan verdienen.
haha my ass.

Ooooh op die manier xD
Maar sommige baantjes… :smirk:

Niet van gehoord maar: Oke scharrixz heeft gelijk :grinning:

Was NET OP HET NIEEUHIIEEUUWSS

het is een stunt van de belastingdienst.

Ja ik hoorde het ook net !:stuck_out_tongue: