Vlogging like omg

Hoi meiden,

samen met Carolien, Romy, Appie en Roos ben ik een youtube account gestart.
hij heet vlogginglikeomg

wij hebben allemaal onze eigen dag:
maandag: Carolien
Dinsdag: appie
Woensdag: Romy
Donderdag: tessa(ik dus)
vrijdag: Roos

we plaatsen filmpjes over onzelf, of wat we leuk vinden, of als we wat leuks hebben gedaan ofso.

dus neem even een kijkje, en dan kun je natuurlijk altijd abboneren (AA)

xoxo Tessa

^Misschien handig om een linkje te posten :wink:
Maar is dit geen reclame?

Ja dit is reclame en ik haat vlogs x’]

Ik heb gekeken en dit is mijn mening:
Maandag: Het irriteerde me echt dat ze zat te eten en ondertussen zat te praten, ik verstond er niks van en ik ben na minder dan een minuut al gestopt met kijken.
Dinsdag: Heb ik helemaal gekeken, vond ik echt leuk. Vooral dat playbacken vond ik grappig (: Misschien een beetje luider spreken en een beetje meer articuleren.
Woensdag: Heb ik ook niet uitgekeken. Er waren continu stiltes, soms langer als 10 seconden. En continu ‘ehm’. Je moet je filmpje toch echt een beetje voor bereiden hoor.

Het is niet lullig bedoeld, maar als je het niet weet kun je er ook niet aan werken :wink: Verder veel succes met jullie vlog, zal ik zeker nog even blijven volgen (:

Hmm, Die van maandag vind ik echt niks.
Dinsdag: Een tikkeltje saai, maar niet heel erg hoor! Het playbacken vond ik wel grappig.
Woendag: Ik vond het begin wel grappig. Maar wel veel stiltes.

Sorry, maarja, dat is mijn mening…

Nee.
Zorg eerst maar allemaal voor een goede camera en wat leuke onderwerpen.

vind het niet zo leuk,
sorry mijn mening

Misschien meer licht en beter geluid bij jullie filmpjes, dat zou heel veel helpen denk ik! :slightly_smiling_face:

• Probeer altijd op te nemen bij daglicht ('s avonds opnemen kun je je alleen veroorloven als je ofwel studiobelichting ofwel een bouwlamp tot je beschikking hebt, anders is het gewoonweg niet prettig kijken omdat de kwaliteit slecht is). Als je toch 's avonds op wilt nemen, experimenteer dan toch zodat je beter licht krijgt want de avondfilmpjes zijn niet leuk om te kijken door het slechte beeld.
  • Als je de beschikking hebt tot een externe microfoon, gebruik deze dan om gelijktijdig het geluid mee op te nemen en later samen te voegen met het filmpje. Microfoons in camera’s zijn nooit zo goed, zelfs goedkope microfoons voor de computer of die in je laptop is waarschijnlijk beter.
  • Pas het geluid van je filmpje aan, dit moet behoorlijk opgevoerd. Het is namelijk erg vervelend als je zelf het geluid heel hard zet om het te kunnen verstaan en dan het intro-filmpje komt met de achtergrondmuziek en dit opeens keihard is.

Dat is in ieder geval wat ik zou doen. Overigens heb ik niet alle filmpjes gezien dus kan dat het bij sommige niet van toepassing is.

ik vind alleen dinsdag wel leuk.

waar staatde link?

http://www.youtube.com/user/vlogginglikeomg

jezus wat is dit slecht zeg sorry
Totaal niet interessant voor andere mensen

Reclame, mag niet.