Vloggen - de officiele

Omdat Mango_ al een tijdje spoorloos is, er twee topics over waren en het gewoon fucking onhandig liep, ben ik maar even zo lief geweest om er een ‘officieel’ topic over te maken.

Even voor de nieuwkomers: We willen met zeven mensen een youtube account starten, en dan dat er elke dag een filmpje op wordt gezet. Iedereen krijgt zijn eigen dag.

Deelnemers:
l

1. appieeee
  2. SchaapxJaap
  3. QueenHeroin
  4. closeyoureyesx
  5. aRoseisaRose
    VOOOOL SORRY!

EN WE ZOEKEN NOG EEN NAAM, DUS IDEEEN ZIJN OOK WELKOM
Ideeën:

• Sixvlogs (of sevenvlogs?)
  • vlogginglikeomg

Ik ben benieuwd,
als die youtubeaccount er is,
zet er maar op (:

oke?

ik doe niet mee, maar misschien kan je met 14 mensen doen, dus 1 keer in de 2 weken

Ik had me in dat andere topic al aangemeld, ik weet niet of ik nog mee kan doen?
als’t kan, zou ik het leuk vinden. Als het niet kan is het ook niet erg hoor :stuck_out_tongue:

misschien is het handig wat ongepastenaam zegt. want ik kan misschien ook neit elke week en soms ben je een weekje op vakantie of is je camera stuk of heb je het druk met school enzo…

sixvlogs lijkt mij wel een leuke naam. die werd in het vorige topic ook genoemd!

up?

de vraag is… wie mogen er vloggen. xd
@ SchaapxJaap we zoeken er toch 7? xd
ik had de naam bedacht; vlogginglikeomg

Jaa ik sta voor sixvlogs
en wajoh het is wel druk geworden zeg :open_mouth:

maar is het niet een beetje druk als er elke dag 1filmpje op komt ja mij maakt verder niet uit maar het lijkt me toch beetje drukkig want er zit geen een dag tussen dat de ''kijkers’zullen we maar zeggen rust heeft ?:open_mouth:

je hebt wel heel erg gelijk. Maar er zijn heel veel aanmeldingen, hoe gaan we dat oplossen?

Joww :grinning: gezellig kindje!
uhm ja ik vind het ook beetje drukkig ik voel me wel beetje schuldige :blush:

hellooooo, heroin xd hoezo ben jij nou de schuldige dan? xd

jaaa omdat ik helemaal in dat topic opging en daar gewoon 1uur lang of langer brichtjes heb lopen plaatsen om beetje aandacht te krigjen en ik vond het helemaal geweldig dat er mensen waaren dus ik ik ahd niet in de gaten dat er in eens zoveel mensen waaren want van de eerste twee volges mij ofja die in het allere eerste topic staan dacht ik niet dat die nog meededen (sorry) dus jaa dus toen kwam het nog uikt lmaar nu in eens niet meer :open_mouth:

O: xd ik snap het voor de helft. dat laatste stukje snap ik niet meer x)
ik weet trouwens als een leuk thema voor een week; whats in my bag. en dan dat iedereen die met dat account ‘meedoet’ zo’n filmpje zet! (:

hahah jaa sorry :stuck_out_tongue: maar het komt er op neer dat door mijn veel te postiefe achtige iets dat ik teveel mensen heb goedkeurd omdat ik het niet bij hield :stuck_out_tongue:

ahaha, boeien xd

Maar hoe gaan we het nou doen? want dertien is wel veel.
en elke dag een filmpje is idd wel een beetje druk enzoo?

en de naam
ik stem voor sixvlogs(maar dat is dan weer raar want we zijn met meer dan 6…)
vlogginlikeomg vind ik ook wel leuk!

jaa mij leek ook al een leuk idee om chubby bunny te doen :stuck_out_tongue:
dan doet dus iedreen een filmpje maken met chubby bunny en dan gaat iemand het (inoverleg) het filmpje in mekaar monteren en dan heb we een soort wedstrijd gehouden op verschillende plekken als je het ongv snapt

haha nee ik snap het niet.
wat is chubby bunny?

Mhhh jaaa ik vind 13 toch echt veel :blush: eerlijkgezegt
vloggin(isgeenwoord toch?)
maar jaa njaa hij is wel leuk maar ik zie het niet echt zitten. zal wel even denken maar sixvlogs gaat niet meer hahaa