vlog collab channel!

Danielle (Obvious) en ik willen graag gaan vloggen, maar niet met z’n tweeën uiteraard. We hebben een soort Vlog around the World idee (http://nerdfighters.ning…33893%3AComment%3A4039621 dat is onze oproep op Nerdfighters), maar meer mensen uit Nederland zou ook leuk zijn! Omdat we in de eerste instantie willen vloggen met mensen uit het buitenland, doen we alles wel in het Engels : )
We weten nog niet goed waarover we willen vloggen (met ander doel naast elkaar beter leren kennen) en we weten ook nog niet hoe we het allemaal precies gaan doen (naam van het channel etc.), maar we weten wel dat we hier vast leuke mensen gaan vinden! : )
dus als dit je leuk lijkt, vul het inschrijfdingetje hieronder even in en laat het ons weten! Vragen mag je natuurlijk ook nog stellen : )

Name:
Preferred Day For Posting:
Interests:
Favourite music:
Favourite movies:
Anything else goes here:

Tot slot even een kort lijstje met een paar van onze eigen interesses; harry potter, videogames, reading books, music, fantasy stuff, fashion, photography, writing, party, gossip girl, pirates of the caribbean, comedy central etcetera : )

DFTBA!

Klinkt leuk! Ik hoop dat jullie iemand(en) vinden! :four_leaf_clover:

ik hoop het ook ^^

uuup

ik hoop het ooook : ) <3

mensen? : )

upjeeee

iemand? ):

Wil wel… Vul het zo in.

leuk! nog meer mensen? (:

niemaaaand?

Up!

Wil jij niet meedoen? (: Je blog is trouwens echt awesome.