vloekende ogen

Heej heej,

Ik had ff een vraagje. Ik heb bruin haar en groene ogen. Ik gebruik meestal als oogschaduw aardetinten of groen. Maar nou vind ik het ook leuk om een mooi kleurtje als zeeblauw of paars onder mijn ogen te doen. Alleen ik vind dat zo erg vloeken met groene ogen. Hebben jullie misschien tips?

Paars vloekt JUIST niet met groene ogen! dat laat ze alleen maar meer knallen :wink:.

Paars en bruin zijn goeie kleuren voor je groene ogen.

Jeej blijkbaar gebruik ik de goede kleuren :slightly_smiling_face: Goud staat ook mooi meestal :wink:

sinds wanneer kan je oogkleur met je make up kleur vloeken?

volgens mij kun je gewoon alle kleuren doen hoor

en denken jullie dat blauw of zeeblauw ofsow mooi zal staan? :frowning_face:

Jaaaa dat kan ook vast wel. (pfoe… oogschaduw vloekt eerder met je kleren dan met je ogen >_> )

Ik snap niet waarom je je zo druk maakt hierover. Bovendien; lang leve google.

http://www.toostylish.com/nl/article.php?cid=1206&id=1733

http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/oogschaduw.asp

hmm en bruin en donkergrijs schijnen goed te staan bij (fel)blauwe ogen, daar worden ze nog blauwer van:W

Altijd goed: bruin, abrikoos, paars, khaki or mosgroen (omdat ze tot dezelfde kleurfamilie horen lichten ze groene ogen op)
Iets aparter: goud, lime, grasgroen, helder paars

aahh het lijkt me zoo leuk om blauwe of groene ogen te hebben!! Maarnee ik heb bruine… <_<
Het enige voordeel van bruine ogen is dat je allllee kleuren oogschaduw op kan doen! :slightly_smiling_face:

je moet juist GEEN groene oogschaduw gebruiken bij groene ogen, vallen ze alleen maar weg… ik zou juist paars gebruiken, dat laat ze meer opvallen. misschien ook bronstinten?

ik heb ook groene ogen en ik vind lichtroze heel mooi staan :slightly_smiling_face: en ik heb ook wel eens paarstinten gebruikt, juist mooi!

Ik gebruik meestal lichtroze, omdat dat niet zo opvalt.
En paars kan idd ook goed.

Ik vind als je blauwe oogschaduw onder en boven je ogen aanbrengt dat het net lijkt alsof je in elkaar geslagen bent sorry, ik vind goud dan toch mooier!

Ik ken het wel, ik heb van essence van die metallic blauwe oogschaduw, en die vloekt écht!
Grijstinten zijn ook niet echt mooi vind ik :frowning_face: ik gebruik nu een quattro van essence, met bruin/goudtinten en dat is wel mooi :slightly_smiling_face: voor smokey eyes kun je dan ook beter bruintinten gebruiken volgens mij…
Roze of paars is idd de beste keuze als je echt een kleur wil gebruiken.

dat vind ik dus helemaal niet! blauw, roze, en al die koude kleuren staan er niet by. en vooral niet als je bruin haar met bruine ogen hebt…

nou, heel erg vaak vloekt het hoor.
wat ik persoonlyk echt heel erg vind, is bruine ogen met roze.
het is netzoiets als kleding, dan kunnen ook niet alle kleuren by elkaar.

Dat is wéer een ander verhaal. Maar eigenlijk gebruik ik zelf nooit oogschaduw… Maar volgens mij ga ik paars + groen niet zo mooi vinden…