Vloeken, do or don´t.

Ja, soms wel.
Als ik mijn knie ofzo stoot blijft het niet alleen bij ‘auw’ :’)

ik scheld niet echt vaak ofzo, maar niet express niet. heb geem moeite met scheldwoorden als kanker, godverdomme, etc.

Ik vloek, met alle scheldwoorden
maar, ik weet wel waar ik absoluut niet mag schelden, het een beetje moet beperken en bij wie ik me niet hoef te beheersen
en zolang je dat maar weet, heb ik er eigenlijk ook niks op tegen bij andere mensen.

Wel eens ‘kut’ of ‘fuck’ ofzo, maar met die ene ziekte? NOOIT.

Ja ik vloek wel.
Ik heb dat ik de laatste wat meer vloek. Geen idee waarom maar het floept er al snel uit als iets niet lukt ofzo. Meestal; kut, fuck, tyfus, tering, godver.
Maar in het bijzijn van bepaalde andere mensen zoals familie ofzo houd ik me een beetje in.

Ik vloek een klein beetje. Ik zeg wel regelmatig kut of godver.
Ik wil niet teveel vloeken, want ik vind het goedkoop staan…

Ik vloek best vaak, meestal als iets niet lukt, me pijn heb gedaan of om m’n frustraties eruit te gooien.
meestal zijn het gewoon kut, kak, (god)verdomme, tering, tyfus, kloteviool, hoer(en)

Goddamnit, kut, fuck, jezus… maar met ziektes schelden zou ik nooit doen!

voor mij is het echt onvermijdelijk.
ik kan ook wel de hele dag tartaarsaus gaan roepen maar dan krijg ik de woede/teleurstelling echt niet uit me.
met vloeken gaat het in ieder geval een stuk beter…
meestal gebruik ik kut, klote, tyfus, godver e.d. maar soms ook kk.
maar ik vind eigenlijk dat het vloeken (en schelden) met kk iets anders is dan de ziekte (en ga me niet zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb, mijn moeder heeft het gehad en mijn opa is eraan overleden) omdat het heel anders voelt, ten minste voor mij. kanker is iets waar ik verdrietig van wordt, terwijl het woord kanker heel anders aanvoelt. zoals kluun beschreef; kankerkanker.

kúúút!!!
dat zeg ik voornamelijk.

Dat dus.
Alleen met kanker scheld ik niet, nooit.

Ik scheld/vloek dagelijks…

Inderdaad. Soms is het gewoon zo opluchtend om gewoon keihard ‘godverdomme’ ofzo te zeggen :’)

Ja, ik doe het wel, maar niet té.
Alleen; kut, kutzooi en godverdomme.
en als ik bijvoorbeeld pijn heb ofzo heel hard; FUCK.

eigenlijk is het voor mij een don’t ookal moet ik toegeven dat er behoorlijk vaak iets uitflapt.

Don’t. Oke, er floept weleens iets uit, alleen ik probeer er wel op te letten. Echt kwetsende dingen als godverdomme, kanker en die dingen zeg ik sowieso nooit.

Don’t eigenlijk, ook al schiet zoiets al kut, tyfus(ja, erg asociaal) en fuck er best makkelijk uit, maar ik probeer er wel op te letten.

Sowieso vloek ik nooit met God of Jezus ofzo, en ook niet met kanker, dat vind ik heel respectloos, bijvoorbeeld tyfus of tering heeft nu toch (bijna) niemand meer, behalve misschien in derde wereld landen ofzo, maar kanker hebben zoveel mensen!

Zelfde hier, behalve dat mijn vrienden er wel rekening mee houden.
Verder scheld ik heel veel.