Vloeibare eyeliner..

Ik heb juist voor de eerste keer vloeibare eyeliner gekocht ipv oogpotlood en toen ik zo een beetje aan het zoeken was naar how to filmpjes hoe je dat moet opdoen, schreef iemand een reactie dat je dat niet onder je ogen mag aanbrengen…
Is dat waar? Want dat zou ik wel zonde vinden omdat ik onder de ogen juist het meeste effect vind…

Je moet het niet op dat natte randje doen, dan gaat het irriteren.

onder je ook oogpotlood
boven je oog eyeliner of oogpotlood

ik doe dat áltijd en mijn ogen irriteren nooit en zijn ook nooit ontstoken geweest. dus het kan best, ik denk dat je het gewoon een keertje moet proberen. de vloeibare eyeliner blijft bij mij trouwens veel beter zitten dan gewone!

Ik doe het ook niet op het natte randje, het gaat bij mij wel irriteren, en het geeft af op mn oogbal zegmaar…
Maar je kan het proberen toch?
Zelf doe ik het alleen boven ^^

Hmm Beter nietdoen nee.
Want ten eerste.
Komt in je oog
ten 2e
als het mis gaat kan het branden als je gek :’)
ten 3e
je oog gaat erg droog aanvoelen zegmaar (lees: jeuk)

volgens mij kan je dat inerdaad beter niet doen.

Bel je onder je oog, dus echt onder je wimperrand, of op je waterline?
Want als je het op je waterline wil doen kun je dat beter met een gewoon oogpotlood doen (of fluid liners van Mac), gewone eyeliner irriteert vaan in je ogen en vlekt helemaal uit waardoor heel je oog vol zit met eyeliner. En dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Als je het gewoon onder je wimperrand wilt doen kan het gewoon, dan maakt dat niets uit.

Ik doe altijd eyeliner vloeibaar.
Ik doe boven en onder (maar dan onder het stukje waar je, je oog opvult met oogpotlood)
Doe je dit wel kan het irriteren of tranen → Moet je gvd heel je make-up op nieuw doen :stuck_out_tongue:

Je moet het gewoon even laten drogen voor je loslaat… dan irriteert het niet

Serieus?
Bij mij gaat het dan altijd helemaal in mijn oog en blijft er niets meer op het randje zitten :’)
En dan heb ik toch al verschillende soorten vloeibare eyeliner gehad.

als ik het op het randje doe wordt mijn oog helemaal zwart. :stuck_out_tongue:

Ik vind die eye pencils altijd nog het fijnst!
Zoals deze:

http://i48.tinypic.com/x3ai45.jpg

ik had 1x vloeibare eyeliner op dat onderste lijntje gedaan…
dus de eerste en laatste keer… O.o

Als ik vloeibaar onder doe, doe ik niet op mn waterlijn (want dat loopt meteen op mn oogbal) maar net achter mn wimperrand. Het wordt dan wel een dun lijntje maar geen irriterende ogen. Tenminste bij mij niet x] Maar vloeibaar boven is wel beter ja daar heeft iedereen gelijk in. :slightly_smiling_face:

Herkenbaar :stuck_out_tongue:

haha bij mij komt het nooit in m’n oogbal, haha ;p
ik heb gewoon vloeibare eyeliner van miss helen. ookal denk ik dat het merkt ertoe doet. ik doe het gewoon op de waterlijn, en het irriteert nooit!

^Best raar dan want ik heb ook eyeliner van miss helen :’)