Vloeibare creme oogschaduw

Ik gebruikte altijd L’oreal color resist alleen deze is er helaas uit.

http://feestbazaar.onetoshop.nl/picdb/v5/1144/423649.jpg

En ik ben dus op zoek naar een soortgelijk product. Gewone vloeibare uit een tubetje vind ik niet fijn, ik wel echt zo een zelfde idee. Dit is gewoon een soort creme achtige emulsie die je goed kan uitsmeren, en daarna ook hard wordt!(vandaar waterproof :stuck_out_tongue: ) Dus het moet niet vloeibaar blijven op je ogen dat ik het met 1 veeg eraf kan vegen.

En bij de hema hadden ze dus ook zoiets creamy eyeshadow heette dat… en dan werd het een beetje poederachtig op je ogen. Maar toch was dit hem niet helemaal… vooral niet omdat het na enkele keren gebruiken er niet meer uit kwam als gel maar het allemaal een soort van verdampt was?! en er alleen nog poederachtig spul in zat.

Wie weet hier een goede vervanger voor? Liefst in een beetje een legergroenigige kaki tint.

Ik zag laatst zoiets bij de action

misschien dat je hem op ebay wel nog vind, al je die van loreal het fijnst vind.

Ja ik had ook al gezocht en vond hem wel op sites in nl maar dan niet de kleur die ik zoek…
Ik heb nog wel een hele nieuwe, die is ook al bijna 5 jaar oud haha, damn wat erg :stuck_out_tongue:

Maar een ander merk zou ik ook niet erg vinden, ook al is het een duur merk zoals dior of chanel ofzo als ie goed is heb ik het er voorover!

Als ik weer eens bij de action ben zal ik daar eens kijken.